USA automüüjad jätkavad inetute
müüginumbrite avaldamist ka novembris. General Motors raporteeris 41%-lisest
müügi kukkumisest.
General Motorsi automüük kukkus aastaga 44%, väikeveoautode müük 39%. Ford Motor teatas täna 31%-lisest müügi kukkumisest aastataguse ajaga võrreldes. Toyota Motori müük kukkus 34%. Toyota on teatanud juba seitsmest järjestikusest languskuust. Honda Motorsi müük kukkus 32%. Viimase tugevaimad müügiartiklid Accord ning Civic müüsid novembris vastavalt 38% ja 30% vähem kui aasta tagasi samal ajal. Porsche müük kukkus aastaga 48,2%.
"Iga autotootja näitab kohutavaid müüginumbreid ja seal pole mingeid erandeid," ütles General Motorsi Põhja-Ameerika müügijuht Mark LaNeve WSJle.
General Motors alandas neljanda kvartali Põhja-Ameerika müügi prognoose 835 000 liiklusvahendile. Varasem prognoos oli 875 000.
Kuigi Toyota on seni kiivalt hoidnud oma hinnapoliitikat ning mitte hindu alla lasknud, on Toyota novembris kulutanud ergutuspakettidele rohkem kui ükski teine autotootja, kuid ka siis on autotootja marginaalid veel paremad kui USA ametivendadel, teatab Edmunds.com
Käesolev kuu on USA autotootjatele veel raskem kui eelmine. Eelmine kuu kukkus General Motorsi müük 30%, Toyota müük 23%.
Autotootjad toovad müügi kukkumise põhjuseks kinni külmunud krediiditurud ning tarbija ebakindluse praeguses majanduskliimas.
Seotud lood
Prantsusmaa, Itaalia, Hispaania ning
Jaapan teatasid järjekordsest tugevast automüügi kukkumisest detsembrikuus.
Täna teatasid oktoobri siseriiklikest
automüüginumbritest USA autotootjad.
Uute autode müük langes novembris võrreldes
möödunud aasta novembriga 54 protsenti ja tabeli esimese koha on Toyota asemel
hõivanud Škoda.
Samal ajal kui autotootjad vaaguvad üle
terve maa hinge, teatas Porsche tegevjuht Wendelin Wiedeking, et ettevõte täidab
oma käibeplaani edukalt.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.