Konkurentsiamet andis nõusoleku Hyundai
sõidukeid müüva Korea Auto aktsiapaki üleminekuks Amserv Gurpi omandusse.
Oodatakse, et see ei jää automüüjate seas sel aastal viimaseks ühinemiseks.
Hyundai kaubamärgi esindusõigusega lisandub Amserv Gruppi kuues kaubamärk tänaste Toyota, Lexuse, Opeli, Chevrolet ja Saabi kõrvale.
AS Amserv Grupi juhatuse esimehe Raivo Küti sõnul võib arvata, et juba kevadel ootab mitmeid automüüjaid sama stsenaarium. „Suur tõenäosus sellise sundseisu tekkimiseks on neil autofirmadel, kes vahetult enne kriisi või isegi veel selle ajal uusi autosalonge ehitama hakkasid. 2007. aasta lõpus laiendas Viking Motors oma Tammsaare teel asuvat müügisalongi, BMWde müüja United Motors ehitas uue autokeskuse Tartu maanteele, Nissaneid müüv Fakto hakkas ehitama müügisalongi Pirital, kuid oli sunnitud selle ehitamise külmutama,“ rääkis Kütt ja lisas, et Viking Motorsi müügist on juba varemgi juttu olnud ja kuna see firma müüb populaarseid automarke, võib kindel olla, et Viking Motorsil kosilastest puudust ei tule.
Viking Motorsi juhatuse liige Üllar Taniberg tunnistas, et firmal on tõesti mõningaid raskusi, kuid nendega hakkama saamiseks on kasutusele võetud „profülaktilised abinõud“. Näiteks suleti Saabi müügisalong Tartus.
AMTELi (Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit) juhatuse esimehe Jaak Uudla hinnangul on autofirmade ülevõtmised sel aastal enam kui tõenäolised. Võimalike kandidaatidena ei soovinud Uudla aga kedagi veel nimetada.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.