Kokku hoiame sealt, kus võimalik,
kuid päästeteenuse kvaliteet elanikele esialgu ei kannata, rääkis ameti
peadirektori asetäitja Ain Karafin.
"Kulutused, mille pealt amet kokku ei saa hoida: töötasud maksame oma töötajatele välja ning täidame kõiki päästeameti lepingulisi kohustusi," loetles Karafin.
"Neist olulisemad on päästeautode kvartaliliisingu tasumine. Vajadusel esitame kulude katmiseks rahandusministrile põhjendatud taotluse. Üldiselt on aga nii, et kaalume kõiki majanduskulutusi eraldi, ja kust annab kokku hoida, sealt ka hoiame. Päästeteenuse kvaliteet elanikele esialgu ei kannata," lisas ta.
"Eelmisel aastal lõppesid meil suuremad riigihanked - oktoobris jõudsid kohale viimased mudelid 86-st tänapäevasest päästeautost, detsembris soetati lisaks üks redelauto," rääkis ta.
"Edaspidi on plaanis soetada juurde veel muud päästevarustust - sealhulgas autotehnikat, pumbasüsteeme, logistilist varustust ja päästetööde juhtimisvahendeid - aga need soetused finantseeritakse Euroopa Regionaalarengufondi vahenditest. Muid erakorralisi suuri kulutusi eelmise aasta lõpus ei olnud," märkis Karafin.
Seotud lood
Meie töömaht kasvab sel aastal võrreldes
mullusega 2,17 korda, samas jäävad tegevuskulud eelmisele aastale juba
alla, rääkis PRIA peadirektor Jaan Kallas järjekordsest kulutuste piiramise
nõudest.
Maksuhalduril on praegu piisavalt
infot maksudest kõrvalehoidjate kohta ning ressurss nendega
tegeleda, kuid kärbitud kulud vähendaksid maksude laekumist, rääkis
Maksu- ja tolliameti (MTA) peadirektori asetäitja Dmitri Jegorov.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.