Amserv Grupi juht Raivo Kütt ütles, et
Saksa Auto 35protsendilise sooduskampaania tõttu langesid kõigi
teiste autode müüginumbrid.
Küti sõnul müüs Saksa Auto ladu tühjaks kahjumiga. "Selle kampaania all kannatasid kõik automüüjad," arvas Kütt. "See oli ette teada, et müük langeb ja eks me arvestasime sellega," rääkis Raivo Kütt ja selgitas, et Eesti väikest turgu mõjutas Saksa Auto kampaania.
Kütt märkis, et järgnevatest kuudest loodetakse paremaid tulemusi ning kokkuvõttes püütakse aastase müügiga jääda 15 000 sõiduauto ühiku kanti.
Kütt leidis, et ametlikud müüginumbrid ei ole ka päris õiged. Tema hinnangul viiakse paljud Eestis ostetud autod teistesse Euroopa riikidesse. "Kuskil kolme-nelja firma müügist läheb pool Eestist välja," ütles ta.
Toyota müüginäitajad, mis vahepeal näisid müügitabeli kõigutamatute kuningatena, on sel aastal oluliselt kukkunud. Jaanuaris kukkus Toyotade müük 84%, 354 autolt 56ni.
Seotud lood
"Usun, et olukord läheb
hullemaks tulenevalt sellest, kuidas liigub majandus tervikuna,"
kommenteeris Mazdazid müüv Inchcape Läike tee Mazda esinduse juhataja Jaanus
Simson.
Saksa Auto parandas jõulise
müügikampaaniaga müüginumbreid, ent loodab sellega siiski kasumisse jääda,
rääkis Saksa Auto juhatuse liige Toomas Kuusk.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.