Amserv Grupi juht Raivo Kütt ütles, et
Saksa Auto 35protsendilise sooduskampaania tõttu langesid kõigi
teiste autode müüginumbrid.
Küti sõnul müüs Saksa Auto ladu tühjaks kahjumiga. "Selle kampaania all kannatasid kõik automüüjad," arvas Kütt. "See oli ette teada, et müük langeb ja eks me arvestasime sellega," rääkis Raivo Kütt ja selgitas, et Eesti väikest turgu mõjutas Saksa Auto kampaania.
Kütt märkis, et järgnevatest kuudest loodetakse paremaid tulemusi ning kokkuvõttes püütakse aastase müügiga jääda 15 000 sõiduauto ühiku kanti.
Kütt leidis, et ametlikud müüginumbrid ei ole ka päris õiged. Tema hinnangul viiakse paljud Eestis ostetud autod teistesse Euroopa riikidesse. "Kuskil kolme-nelja firma müügist läheb pool Eestist välja," ütles ta.
Toyota müüginäitajad, mis vahepeal näisid müügitabeli kõigutamatute kuningatena, on sel aastal oluliselt kukkunud. Jaanuaris kukkus Toyotade müük 84%, 354 autolt 56ni.
Seotud lood
"Usun, et olukord läheb
hullemaks tulenevalt sellest, kuidas liigub majandus tervikuna,"
kommenteeris Mazdazid müüv Inchcape Läike tee Mazda esinduse juhataja Jaanus
Simson.
Saksa Auto parandas jõulise
müügikampaaniaga müüginumbreid, ent loodab sellega siiski kasumisse jääda,
rääkis Saksa Auto juhatuse liige Toomas Kuusk.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.