• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 04.02.09, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Auto: solkisime turgu konkurentidest hiljem

Saksa Auto parandas jõulise müügikampaaniaga müüginumbreid, ent loodab sellega siiski kasumisse jääda, rääkis Saksa Auto juhatuse liige Toomas Kuusk.
"Müüginumbrite parandamine õnnestus tänu jõulisele müügikampaaniale," ütles Kuusk. Tema hinnangul langeb autode müük pärast Volkswageni müügikampaania lõppu tunduvalt. "Praegu on keerulised ajad, aga me loodame uutele mudelitele," selgitas Kuusk.
Kuusk märkis, et kui eelmisel aastal solkisid konkurendid turgu, siis sellel aastal otsustas Saksa Auto korraldada kampaania, mis mõjutas olulisel määral konkurentide müügitulemusi. "Me valisime turu solkimiseks aja, kui teised ei solkinud," rääkis Kuusk.
"Summa summarum peaksime ikka selle kampaaniaga kasumisse jääma," lisas ta.
Jaanuaris hõivas automüügi liidrikoha Volkswagen, mille müük kasvas 13% 198 autoni. Volkswagen oli üks vähestest markidest, mille müük AMTELI andmetel oluliselt kasvas.
Kasvunumbrite taga on Saksa Auto edukas müügikampaania.

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.09, 18:02
Automüüja: müügipõhi saabub kevadel 2010
"Usun, et olukord läheb hullemaks tulenevalt sellest, kuidas liigub majandus tervikuna," kommenteeris Mazdazid müüv Inchcape Läike tee Mazda esinduse juhataja Jaanus Simson.
Uudised
  • 04.02.09, 15:35
Raivo Kütt: Saksa Auto sooduskampaania mõjutas kõiki
Amserv Grupi juht Raivo Kütt ütles, et Saksa Auto 35protsendilise sooduskampaania tõttu langesid kõigi teiste autode müüginumbrid.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele