CV Keskuse ärijuhi Kadri Johansoni sõnul on
turul järjest rohkem pettureid, kes inimesi lihtsalt ära kasutavad.
"Pettureid hakkab järjest sagedamini esile kerkima ning inimesi hakatakse nahaalselt ära kasutama," rääkis CV Keskus AS ärijuht Kadri Johanson sagenevatest petturite tööpakkumistest.
CV Keskus monitoorib tema sõnul uusi tööpakkumisi pisteliselt, sest nende ja tööpakkuja vahelised suhted paneb paika teenusleping. "Teisisõnu, me hoiame tööpakkumistel silma peal, kuid pakkumise sisu eest vastutab ikkagi tööpakkuja," märkis Johanson ning lisas, et eriti suure ettevaatusega soovitatakse suhtuda välismaal pudrumägesid ja piimajõgesid lubavatesse ettevõtetesse.
"Mida nimetada kahtlustäratavaks? Kas liiga kõrget palka, liiga häid tingimusi?Ametinimetust massöör, eksootiline tantsija?" küsis Johanson.
"Meil on olnud viimasel ajal kaks juhust, kus saime tööpakkuja kohta anonüümse või teisel juhul ühe välismaa tüdruku hoiatuskirja," rääkis CV Keskuse ärijuht. "Ka meie foorumites on toimunud arutelusid erinevate tööpakkujate käitumise kohta ning inimesed on üksteist hoiatanud," mainis ta.
Johansoni sõnul on CV Keskusele kaks saadetud hoiatuskirja olnud emotsionaalsed ning tõestusmaterjalita. "Seega oleme küsinud tööpakkujalt kommentaari ning selgitust. Seni ei ole meil olnud alust ega põhjust ühtegi tööpakkumist eemaldada," ütles Johanson.
CV Keskuse ärijuhi sõnul on teiseks ohukohaks see, kui potentsiaalne tööandja küsib proovitööna ebaloomulikult mahukat ning ajakulukat testtööd. "Kolmas ohukoht on kindlasti see, kui tööpakkuja küsib ülemäära palju isiklikku informatsiooni: isikuandmeid, väga personaalseid küsimusi või fotosid," nimetas Johanson.
Seotud lood
2006. aasta teises pooles küsisid tasuvamat
tööd jahtinud juhid 19 812kroonist netopalka, samal ajal kui tööandjad
pakkusid kuupalgaks vaid 8 645 krooni, selgus CV Keskuse statistikast.
Tööotsijad peaksid kindlasti olema
töökuulutuse lugemisel tähelepanelikud, appi tuleb võtta nö talupojamõistus ja
loogika, rääkis CV-Online turundusjuht Raimo Matvere.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.