Ekspress Grupp keskendub raskel ajal oma
põhitegevusele, milleks on ajakirjandusliku sisu tootmine ja selle müümine
tarbijatele ja reklaamiandjatele, ütles Äripäevale Ekspress Grupi juhatuse
esimees Priit Leito.
„Infoteenused on meediaäriga nõrgemini seotud,“ nimetas Leito põhjuse, mis Ekspress Gruppist just Hotline ära müüa otsustati.
Hind – 94 miljonit krooni oli Leito sõnul praegust turusituatsiooni arvestades õiglane. „Ja võimaldab luua likviidsuspuhvri, mis langevat turgu arvestades on oluline,“ lisas Leito.
Huvilisi oli tema sõnul peale Peeter Saksa juhitavale investeerimisfondile BaltCap kuuluva OÜ Cheh teisigi, kuid paljusid neist hirmutas ära Baltimaade hetke makromajanduslik olukord.
Leito ütles, et Ekspress Grupp keskendub nüüd rohkem põhitegevusele ehk meediaärile ning andis mõista, et välistatud pole uued müügid. „Pakkumiste puhul põhitegevusega vähem seotud firmadele oleme valmis neid kaaluma,“ ütles Leito.
Lepingule Ekspress Hotline'i müügiks kirjutasid mõlemad pooled alla eile.