Itaalia autotootja Fiat loobus kõnelustest
General Motorsi Saksamaal tegutseva allüksuse Opeliga, kirjutab Financial Times.
Üheks suurimaks Opeli ülevõtjaks peetud Fiat põhjendas oma loobumist liigsete piirangutega Saksamaa poolt, kes tahtis tehingus määrata kõik, sealhulgas millal, kuidas ja kuhu finantseerimine toimub. Lisaks ei antud Fiatile ligipääsu Opeli finantsseisude ülevaatele ja tehingutele, mistõttu ei saanud ta teha ka korralikku pakkumist ühinemiseks.
„Viimane nõuetering nägi ette Fiati-poolset Opeli finantseerimist hädaabi korras, ajal mil Saksamaa valitsus määrab täpse vahepealsete maksete ajastuse ning tingimused. See oli Fiati jaoks üleliigse riski võtmine,“ sõnas Fiati juht Sergio Marchionne lisades, et on absurd nõuda Fiatilt mingi ettevõtte finantseerimist, kelle finantspositsioon ja detailid jäävad teadmatuks.
Fiati teine potentsiaalne ülevõtja, Kanada autotootja Magna, oli nõus täiendava 300 miljoni euro suuruse panusega lisaks oma varasemale pakkumisele.
Seotud lood
Euroopa Liidu tööstus- ja majandusministrid
kogunesid täna Brüsselisse, et arutada, kuidas koordineerida USA raskustes
autotootja General Motors Opeli üksuse päästmist, ilma et see toimuks ühe või
teise ELi liikmesriigi arvelt.
Saksamaa valitsus valis raskustesse
sattunud USA autotootja General Motors Opeli üksuse ostjaks Kanada autoosade
tootja Magna International ning kinnitas valitsuse poolset rahalist toetust, et
Opelit makseraskustest päästa.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.