Automedia fotograafid on saanud testisõidul
pildile uue Renault Megane sedaani, milles firma näeb olulist tuluallikat Ida-
ja Lõuna Euroopa ning Lõuna-Ameerika turgudel.
Kui seni on müügile jõudnud Renault Megane'i kolmanda põlvkonna kupee ja viieukseline luukpära, siis peagi peaks müügile jõudma ka sedaanversioon.
Oma veermikku Nissan Qashqaiga jagav – kuid ilma nelikveota – Megane sedaan peaks hakkama konkureerima Ford Focuse, Peugeot 308, Fiat Bravo, Opel Astra ja Volkswagen Golfiga.
Samalt veermikult peaksid Megane'i mudelivalikusse lisanduma ka universaalkerega sõiduk ning seni Renault' mudelivalikust puudunud crossover linnamaastur.
Jõuallikate valik on prantslaste jaoks klassikaline, selles leidub nii bensiini- kui diiselmootoreid igale maitsele. Välistatud pole ka hübriidjõuallika lisandumine.
Renault Megane'i sedaan saab endale ka poolvenna, sisuliselt sama autot hakatakse müüma ka nime Samsung SM3 all, seda küll esialgu vaid Aasias.
Seotud lood
Eelkõige Lõuna- ja Ida-Euroopa ning
Lõuna-Ameerika turu tarbeks on Renault praegu arendamas sedaankerega versiooni
uuest Megane'ist.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.