Kuigi Peugeot 308 RC-Z näib omavat
mõningast välist sarnasust eelmise põlvkonna Audi TTga, ei lase prantslased end
sellest häirida. Prantsuse autotootja on võtnud kindla sihi arendada efektne
kupee tootmisküpseks.
Parimaks tõestuseks selle kohta on Lõuna-Euroopas Automedia fotograafide poolt tehtud fotod, kus on on näha üks Peugeot 308 RC-Z prototüüpe.
Esimest korda tutvustas Peugeot uut autot laiemale publikule 2007. aasta Frankfurdi autonäitusel. Publikule too sõiduk meeldis ning paljud soovisid, et selline auto läheks kiiresti tootmisse. Kahjuks peavad nad veel veidi ootama, sest müügile jõuab kupee alles 2010. Tootma ei hakata autot mitte Prantsusmaal, vaid hoopis MAGNA STEYR Fahrzeugtechnik AG Co KG tehases Austrias.
Konkurents sportlike väikeste kupeede turusektoris on äärmiselt tihe (Audi TT, VW Scirocco jt), seega vajab RC-Z erilisi jõuallikaid. Tõenäoliselt saab 308 RC-Z endale mootorid Peugeot 308 luukpära tippmudelitelt. Esmalt jõuab müügile arvatavasti 1,6-liitrine 218hobujõulise turbolaadimisega bensiinimootoriga versioon, sellele järgnevad vabalthingavad bensiinimootoid ning valik diiselmootoreid.
Oma ametliku debüüdi peaks Peugeot 308 RC-Z tegema septembris toimuval Frankfurdi autonäitusel, müügile jõuab ta järgmise aasta kevadel.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.