• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 21.06.09, 00:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Audi R8 kaotab katuse

Nürburgringil jäi proovisõite tehes Automedia fotograafide vaatevälja uus Audi R8 Spider, tavalise R8 pehme katusega versioon.
Nagu igaüks fotodelt märgata võib, on katus tõepoolest pehme: loobutud on viimasel ajal sageli kabrioletiehitajate lemmikuks olnud kõvast katusepaneelist riidest katuse kasuks. Viimase otsuse taga on tõenäoliselt soov kompenseerida veidigi kabrioleti kere täiendavast tugevdamisest tingitud kaalutõusu.
Spider erineb tavamudelist veel nii mõnegi detaili poolest: näiteks pole auto külgedel õhuvõtuavasid emmanud alumiiniumist paneele. Samuti sai kabrioleti kere täiendavad õhuvõtuavad jõuallika jaoks, paari massiivseid turvakaari ning kinnise variandiga võrreldes teise kohta paigutatud kütuseluugi.
R8 Spideri baasmudelile pannakse tõenäoliselt kupeelt tuttav 420hobujõuline V8, välistatud pole ka 5,2-liitrise V10 ning viieliitrise topeltturbotega V10 (mudel RS) jõudmine auto mootoriruumi. Just viimane jõuallikaga varustatud prototüüp peakski olema Automedia fotodel.
Hetkel pole teada, kui palju hakkab Audi R8 Spider maksma, kuid eeldada võib, et kinnise versiooni hinnale (Eestis 1 660 000 krooni) tuleb lisada täiendavad paarsada tuhat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 15:51
Rail Balticu hetkeseis: milliseid jaamu ehitatakse ja millal need valmivad
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele