Hoolimata segadusest Rootsi autotootja Saab
ja tema emafirma General Motors tuleviku ümber jätkuvad uue Saab 9-5
testisõidud.
Automedia fotograafid tabasid Saabi esindusauto tugevalt maskeeritud eksemplari tegemas piduriteste Alpides. Tegu on Opeli uue kesklassi autoga Insignia samale veermikule loodud sedaaniga, mille välimuses domineerivad tugevalt kupeelikud jooned. Sama disainisuunda on juba kasutamas Mercedes (CSL), BMW (5GT) ning Audi (A7). Peamisteks konkurentideks on 9-5-l aga hoopis teised autod – Mercedes-Benz E-Class, Volvo S80, BMW 5-seeria.
Võrreldes olemasoleva mudeliga kasvab uus Saab 9-5 nii pikkuses, laiuses kui ka kõrguses. Tänu sellele peaks sõitjatelgi olema ruumi varasemast rohkem. Jõuallikate valik on võetud üle General Motorsilt, kuid Saabile kohaselt keskendutakse eelkõige turbolaadimisega jõuallikatele. Oodata on ka diiselmootorite lisandumist ning praegu trendikat hübriidjõuallikaga varianti.
Saab 9-5 ametlik debüüt leiab aset septembrikuisel Frankfurdi autonäitusel, esimesed ametlikud fotod avaldatakse aga vahetult enne seda. Oodata on ka Saab 9-5 universaali sündi, kuid teadjate sõnul eelkäijast oma disainilt radikaalselt erineva auto debüüt jääb järgmisse aastasse.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.