Ekspress grupi online-meedia
segmendi kulumieelne (EBIDTA) kasum kukkus teises kvartalis 74 protsenti 3,6
miljoni kroonini võrrelduna 13,9 miljoni krooni suuruse kasumiga aasta
tagasi.
Segmendi käive kahanes 32 protsenti 32,5 miljoni kroonini.
Perioodiliste väljaannete segmendi kulumieelne kasum langes kolmandiku võrra 12,8 miljoni kroonini võrrelduna 18,7 miljoni krooniga aasta tagasi. Segmendi käive kahanes 28 protsenti 108,6 miljoni kroonini.
Raamatute müük sai teises kvartalis 274 tuhat krooni kahjumit võrrelduna 902 tuhande kroonise kasumiga aasta tagasi. Raamatute müügi käive langes 7 protsenti 40,1 miljoni kroonini. Trükiteenuste käive langes 16 protsenti 93,9 miljoni kroonini, kulumieelne kasum 14 protsenti 19,2 miljoni kroonini.