Värska Sanatooriumi juht Vello Saar
tunnistas, et ELi reisisihi toetuse kasu on raske hinnata.
„Arvata võib, et mingisugune kasu on kindlasti olemas. Kindlasti on kergem minna välisturgudele, kui riik aitab ka,“ ütles Saar lisades, et enne ELiga liitumist lootsid turismifirmad suuremat välismaiste puhkajate arvu kasvu, kuid otseselt pettunud ta pole.
„Kuulume Eesti SPA liitu ning EASi ja liidu vaheline koostöö on viimastel aastatel minu hinnangul aktiviseerunud ja see puudutab ka riigi reklaamimisega seotud asjade elluviimist,“ rääkis spaa juht.
Roosta Puhkeküla opereeriva AS Swedest Motel Group direktor Indrek Otti arvates on see positiivne, et EASi turismiarenduskeskus tegeleb Eesti reklaamimisega välismaal. „Seda peab raudselt tegema, kuna Eesti väikeettevõtted ei suuda ennast kaugematel turgudel ise reklaamida. EAS on teinud ka väga palju teiste turgude uuringuid ning loomulikult on see kaasa aidanud,“ sõnas ta.
Otti märkis, et kui EASil poleks ELi raha, mida Eesti reklaamimisse paigutada, poleks Eesti kindlasti nii tuntud kui praegu. "Seda pole täna võimalik öelda, mida sellest üks väikeettevõte saab. Suured protsessid ei toimu üle öö,“ nentis Otti.
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi
(MKM) on teinud neli reisisihi programmi kohapealset kontrolli, mille
raames on ministeeriumi kinnitusel tuvastatud ainult mõned EASi pisivead.
Suhtekorraldusfirma HV Haus omanik ja
moekunstnik Hannes Võrno arvates ei ole Eesti turismisihtkohana kohe kindlasti
mõttetu paik, sest sellist külalislahkust nagu Eestis võib kohata, peab mujal
maailmas tikutulega taga otsima.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.