• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,07%5 952,91
  • DOW 300,5%44 089,4
  • Nasdaq −0,21%18 932,98
  • FTSE 1001,44%8 266,78
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,45
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,07%5 952,91
  • DOW 300,5%44 089,4
  • Nasdaq −0,21%18 932,98
  • FTSE 1001,44%8 266,78
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,45
  • 07.08.09, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: Eesti - mõttetu turismisihtkoht

Tänane Äripäev kirjutab, kuidas EAS on viimase viie aastaga kulutanud üle 200 miljoni krooni Eesti kui turismisihtkoha reklaamimisele välisriikides, kuid erilist tulemust turismiettevõtjad ei näe.
Ja ei saagi näha, sest oleks juba aeg endale tunnistada, et välisturistid pole ega saa Eestile oluliseks leivaks.
Olgem ausad - mida on meil pakkuda? Peamised müügiartiklid tüüpilisele turistile on maailmakuulus ajalugu, suurejooneline loodus või soe meri. Kõige parem, kui neid saab ühendada.
Jutud sellest, nagu huvitaks meie vaevarikas minevik, vaiksed rabad ja imeilus vanalinn kindlasti ka masse mujalt maailmast, on eneseimetleja enesepettus. Viimased viisteist aastat on näidanud minu arvates veenvalt, et peamine turismimagnet kindla klientuuriga spaaturismi kõrval on ikkagi odav alkohol, mida meil ka enam, jumal tänatud, pole.
Ma ei taha öelda, et üldse ei peaks Eestit reklaamima, aga kahtlen sügavalt sellise reklaamikampaania korraldamise mõttekuses näiteks Hispaanias või Inglismaal, USAst rääkimata.
Heal juhul huvitame me Peterburi venelasi, kes tulevad suvel taaselustuvasse Narva-Jõesuusse ja Peipsi äärde.
Kui üldse, siis neile olekski tark keskenduda nii reklaami kui ka teenuste osas, mitte üritada Vahemere äärest inimesi siia meelitada.

Seotud lood

Arvamused
  • 24.02.10, 08:00
ARVAMUS: Plinkiv rist, CNN ja ilves
Kuigi osa inimesi arvab, et Eesti väiksuse tõttu jääme maailmakaardil paratamatult märkamatuks, ei maksa siiski meelt heita. Kes koera saba ikka kergitab, kui mitte peni ise.
Uudised
  • 07.08.09, 18:03
FOTOD: kruiisiturist jätab Eestisse vähe raha
Keskmine Tallinnat külastav kruiisiturist jätab raha laevale, ostes Eestist vaid odava meene ja juues kohvikus ühe joogi.
Uudised
  • 07.08.09, 11:07
Võrno: müüme turistile külalislahkust ja hoolivust!
Suhtekorraldusfirma HV Haus omanik ja moekunstnik Hannes Võrno arvates ei ole Eesti turismisihtkohana kohe kindlasti mõttetu paik, sest sellist külalislahkust nagu Eestis võib kohata, peab mujal maailmas tikutulega taga otsima.
Uudised
  • 07.08.09, 15:58
Pruuli: vanalinn ja ilusad tüdrukud on üle ekspluateeritud
Ärimees Tiit Pruuli hinnangul on Eesti eduka turismisihtkohana raskestikasutatav paik. "Traditsiooniline turismihooaeg on lühike, kliima poolest ebasõbralik, igas mõttes eksootikat vähevõitu," kurdab ta.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele