Prisma Peremarketi juht Janne Lihavainen
nõustus, et olukord Läti kaubandusturul on tänavu raske, kuid tegutsedes
efektiivselt ja suutes püsida hinnakonkurentsis tegutsevad nemad Lätis
edasi.
"Läti turu langus käesoleval aastal on olnud väga suur, ulatudes 26protsendini. Prismal on läinud selgelt paremini, konkurentsivõimeline hinnatase ja kõrge efektiivsus on hoidnud tulemuse ootuspärase. Tänaseks on allkirjastatud kolmanda Prisma leping ja omanik on kinnitanud veel kaks projekti. Investeerimisotsused näitavad, et Prisma jätkab Läti turul," rääkis Lihavainen Prisma keti olukorrast ja tulevikuplaanidest Läti jaekaubandusturul.
"Läti majandusolukord on silmnähtavalt halb. Oma ärilised otsused teeb iga ettevõtja ise lähtuvalt konkreetsest ettevõtte olukorrast, seega ei oska Tallinna Kaubamaja otsust kommenteerida," vastas Lihvainen küsimusele, kuidas ta hindab Tallinna Kaubamaja otsust sulgeda Selverite kauplused Lätis.
Prisma on Läti turul hüpermarketi kontseptsiooniga, milles lähtutakse alates asukoha valikust väga kindlatest ja rangetest nõuetest, rääkis Prisma juht. "Näiteks Prisma puhul ei tehta kunagi järeleandmisi krundi suuruse osas, mis võib tähendada, et Selveri krundid ei ole meile sobivad," ei kinnitanud ega lükanud Lihavainen ümber, kas nad võiksid huvitatud olla Selverite kruntide ja kaupluste ostust või rendist.
SOK kontsern, mis on Prisma Peremarketi omanik, tegutseb Lihavaineni sõnul lisaks Soomele ja Eestile veel Lätis ja Leedus. Balti riikides tegutsevad tütarettevõtted AS Prisma Peremarket, Prisma Latvija ja Prisma Lietuva. Esimene Prisma avati Lätis 2006. aastal, teine 2009. aasta kevadel.
Seotud lood
LHV Panga analüütiku Henri Adamsi sõnul
tunnistas Tallinna Kaubamaja Läti Selveri sulgemise otsusega, et see samm
oli viga. LHV vaatab ümber aktsia soovituse "osta".
A-Selver AS kavatseb külmutada kaks aastat
tagasi Läti jaekaubandusturul opereerimiseks loodud tütarettevõtte Selver Latvia
SIA tegevuse.
Tallinna Kaubamaja kogukahju Lätis –
mis arvestab Läti Selverite kinnistute allahindluse kõrval ka seal
aetavat jalatsi- ja automüügiäri –, võib ulatuda 266 miljoni kroonini, ütles
Swedbank Marketsi analüütik Pavel Lupandin.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.