SEB Varahalduse juhatuse liikme Sven
Kunsingu sõnul on SEB tulemused pensionifondide vahetamise rallis okei, ollakse
keskteel, mitte suurimad võitjad ega kaotajad.
SEB II samba pensionifondid on fondivahetustega täna keskpäeva seisuga saanud juurde ligi paar tuhat klienti.
"Oleme suhteliselt normaalse tulemuse saavutanud, mis puudutab klientide voolavust," sõnas Kunsing. Tema sõnul on sel aastal suuri võitjaid ja suuri kaotajaid, SEB on oma fondidega nende vahepeal.
Suurimat turuosa omavatel fondivalitsejatel on Kunsingu sõnul raske olla suurimate võitjate hulgas. Kunsing soovis konkurentidele edu, kuid nentis seejuures, et ootused on ilmselt seda kõrgemad, mida rohkem on üks või teine fondivalitseja praegu kliente juurde võitnud. "Võib-olla peab nii mõnigi varsti üle oma varju hüppama," arvas ta.
Kunsing soovis konkurentidele edu ning ütles, et SEB fondid püüavad nendega sammu pidada. Samas tunnistas ta, et SEB fondide suund lühiajaliselt võimalikult heade tootluste osas on nüüd rahulikum ning keskendutakse klientide pikaajaliste eesmärkide täitmisele.
Küsimusele, kas üha tihenev konkurents muudab fondivalitseja töö närvilisemaks, vastas Kunsing, et fondivalitseja töö on kogu aeg närvesööv. "Närvide puhkamine see töö küll ei ole, ei heal ega halval ajal," nentis ta.
Kunsingu sõnul on viimase paari aasta kogemustest õppinud kindlasti kõik fondivalitsejad, nii võitjad kui ka kaotajad.
Seotud lood
Ergo pensionifondide ja Nordea Pensions
Eesti juhid hindavad eile õhtul lõppenud pensionifondivahetuse kuu tulemusi
kiiduväärseteks.
LHV Varahalduse juht Mihkel Oja ütles, et
nad on teadlikud enda suurest vastutusest, mis kaasneb eduka liitumisperioodiga
- senisest oluliselt suurema hulga klientide pensioniraha haldamiseks on LHV Oja
sõnul igati valmis.
Viimastel aastatel toimunu on näidanud
riske finantsturgudel ja investeeringuid juhtivate ettevõtetega seoses ning see
muudab kliendid teadlikumaks, ütles Danske Capital tegevjuht Silja Saar
Arvestades fondivahetuses nii fondidest
lahkujaid kui ka liitujaid, on Swedbanki pensionifondidest täna pärastlõunase
seisuga lahkunud üle 17 000 kliendi. Kõik konkureerivad fondivalitsejad on
seevastu kliente kokkuvõttes juurde võitnud.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.