Ergo pensionifondide ja Nordea Pensions
Eesti juhid hindavad eile õhtul lõppenud pensionifondivahetuse kuu tulemusi
kiiduväärseteks.
„Oleme väga rahul, kuna tegemist oli Ergo jaoks läbi aegade parima tulemusega. Meie klientide arv kasvas 26%,“ rääkis Äripäevale eileõhtusest lõpptulemusest Ergo pensionifondi juhatuse liige Ege Metsandi täna.
Nordea Pensions Estonia AS-i juht Angelika Tagel lausus, et on samuti fondivahetuskuu tulemustega väga rahul. „Mul on hea meel selle üle, et oleme saanud juurde palju kliente, kes on teadlikult otsustanud liituda Nordea pensionifondidega.
Metsandi lisas, et paljud kliendid on avastanud kindlustusgrupi näol pankadele hea alternatiivi. Kas paljude uute klientide taga on Swedbankis toimunud finantsinspektsiooni uurimine ja selle kajastus meedias, Metsandi öelda ei tahtnud. Ka Tagel ei tahtnud antud teemat puudutada, öeldes, et kõigepealt oodatakse ära järgmisel nädalal avalikustatavad täpsemad andmed.
Ergol on Metsandi sõnul laupäeva õhtul suletud fondivahetuse järel 23 134 klienti.
Reedel kirjutas aripaev.ee, et arvestades fondivahetuses nii fondidest lahkujaid kui ka liitujaid, on Swedbanki pensionifondidest täna pärastlõunase seisuga lahkunud üle 17 000 kliendi. Kõik konkureerivad fondivalitsejad on seevastu kliente kokkuvõttes juurde võitnud.
Tegemist on finišieelsete tulemustega, mis aripaev.ee-le laekusid reede päevase seisuga.
Seotud lood
LHV Varahalduse juht Mihkel Oja ütles, et
nad on teadlikud enda suurest vastutusest, mis kaasneb eduka liitumisperioodiga
- senisest oluliselt suurema hulga klientide pensioniraha haldamiseks on LHV Oja
sõnul igati valmis.
Swedbank Investeerimisfondid ei ole
kohustuslike pensionifondide vara investeerides vältinud huvide konflikte,
leidis finantsinspektsioon.
Viimastel aastatel toimunu on näidanud
riske finantsturgudel ja investeeringuid juhtivate ettevõtetega seoses ning see
muudab kliendid teadlikumaks, ütles Danske Capital tegevjuht Silja Saar
Arvestades fondivahetuses nii fondidest
lahkujaid kui ka liitujaid, on Swedbanki pensionifondidest täna pärastlõunase
seisuga lahkunud üle 17 000 kliendi. Kõik konkureerivad fondivalitsejad on
seevastu kliente kokkuvõttes juurde võitnud.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.