Reformierakonna kulus kohalike omavalitsuste valimiste kampaaniale 12,6 miljonit krooni, millest 5,5 miljonit on maksmata.
Ülejäänu tasumiseks on erakond kasutanud eraisikute annetusi ja riigieelarvest saadud toetust, selgub Riigikogu korruptsioonivastase seaduse kohaldamise erikomisjonile kolmapäeval esitatud aruandest.
Enim ehk kaheksa miljonit krooni kulus Reformierakonnal reklaamile. 1,1 miljonit maksis avalike ürituste korraldamine ja 655 000 krooni läks rendikuludeks. 463 850 krooni kulutati postile, 127 438 krooni suhtekorraldusele, 82 695 krooni sidele ja 66 663 krooni transpordile. kaks miljonit olid parteil muud kulud.
Reformierakond kogus 2009. aasta kolmandas kvartalis riigieelarvest tulnud toetuse, liikmemaksude ja eraisikute annetustena 8,9 miljonit krooni.
Seotud lood
Isamaa ja Res Publica Liit kulutas tänavu kohalike valimiste kampaaniale 8,1 miljonit krooni. Suurima summa, 200 000 krooniga toetas erakonda ehitusettevõtja Egon Mats (pildil).
Keskerakonna kohalike valimiste aruande järgi õnnestus erakonnal annetajatelt kokku saada vaid 2 miljonit krooni ning tasumata arveid on valimiskampaania eest kokku 9 miljoni krooni eest.
Praegused võlad tuleb tasuda enne uusi kampaaniad, nii et kuhjumist seoses järgmiste valimistega ei ole ette näha, ütles Reformierakonna peasekretär Kristen Michal.
Rahvaliit kulutas kohalike valimiste kampaaniale üle 588 000 krooni ning erakonna peasekretär ei arva, et väike eelarve takistas kampaania eesmärke täitmast.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.