Täna püstitas AS Premia Tallinna Külmhoone uue jäätisemüügirekordi, müües Eesti turule ühe päevaga jäätist 2,026 miljoni krooni eest. Senine päeva müügirekord oli 1,6 miljonit krooni ning pärines aastast 2006.
“Eriti hea meel on selle üle, et selle suve Eesti lemmikjäätiseks on Premia müügistatistika põhjal kujunenud kevadel turule toodud eriti suur ja eriti rammus, 15%-line koorejäätis koonusvahvlis,” rääkis Premia Foodsi turundusdirektor Katre Kõvask. “ Meie kõigi koorejäätiste müügimahud tervikuna on võrreldes eelmise aastaga kasvanud ning see näitab, et Eesti jäätisesõbrad oskavad lugu pidada meie jäätiste kõrgest kvaliteedist ning mõnusast kooresest maitsest,” lisas ta.
“Kuum ilm on meie tehase ja müügimeeskonna tööle pannud täisvõimsusel ning täna annab kogu meeskond endast maksimumi, et Premia jäätised iga jäätisesõbrani jõuaksid,” ütles Kõvask.
Jäätist ning külmutatud ja jahutatud toiduaineid müüva toiduainetekontserni Premia Foods jäätised on Eestis 40%-lise turuosaga turuliidrid ning on kahe juhtiva kaubamärgi seas ka teistes Balti riikides. NASDAQ OMX Tallinna Börsil noteeritud ja kuues riigis tegutseva ettevõtte tuntumad jäätisekaubamärgid Eestis on Väike Tom, Premia, 15%-liste koorejäätiste sari, Vau, Põhjatäht ja teised.
Seotud lood
LHV analüütik Nils Vaikla ütles Äripäevale, et täna avaldatud Premia Foodsi 2. kvartali müügitulemused vastasid üldjoontes LHV ootustele.
Balbiino teenis II kvartalil 63 179 000 krooni, avaldas ettevõte müügidirektor Hindrek Männik Äripäevale.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.