Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Premia püstitas uue jäätisemüügi rekordi
Täna püstitas AS Premia Tallinna Külmhoone uue jäätisemüügirekordi, müües Eesti turule ühe päevaga jäätist 2,026 miljoni krooni eest. Senine päeva müügirekord oli 1,6 miljonit krooni ning pärines aastast 2006.
“Eriti hea meel on selle üle, et selle suve Eesti lemmikjäätiseks on Premia müügistatistika põhjal kujunenud kevadel turule toodud eriti suur ja eriti rammus, 15%-line koorejäätis koonusvahvlis,” rääkis Premia Foodsi turundusdirektor Katre Kõvask. “ Meie kõigi koorejäätiste müügimahud tervikuna on võrreldes eelmise aastaga kasvanud ning see näitab, et Eesti jäätisesõbrad oskavad lugu pidada meie jäätiste kõrgest kvaliteedist ning mõnusast kooresest maitsest,” lisas ta.
“Kuum ilm on meie tehase ja müügimeeskonna tööle pannud täisvõimsusel ning täna annab kogu meeskond endast maksimumi, et Premia jäätised iga jäätisesõbrani jõuaksid,” ütles Kõvask.
Jäätist ning külmutatud ja jahutatud toiduaineid müüva toiduainetekontserni Premia Foods jäätised on Eestis 40%-lise turuosaga turuliidrid ning on kahe juhtiva kaubamärgi seas ka teistes Balti riikides. NASDAQ OMX Tallinna Börsil noteeritud ja kuues riigis tegutseva ettevõtte tuntumad jäätisekaubamärgid Eestis on Väike Tom, Premia, 15%-liste koorejäätiste sari, Vau, Põhjatäht ja teised.
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.