LHV analüütik Nils Vaikla ütles Äripäevale, et täna avaldatud Premia Foodsi 2. kvartali müügitulemused vastasid üldjoontes LHV ootustele.
"Alates maikuust on ettevõtte müügikäibes konsolideeritud Peterburi jäätisetehase tulemused, mis aitasid Premia käivet aastases võrdluses ligi 11% võrra kasvatada," kommenteeris Vaikla.
Jäätisesegmendi müüginumbrid on tõusnud tänu uutele turule toodud toodetele, kuid külmutatud toodete müük on endiselt languses, nentis analüütik. Ta pidas nõrgaks ka kalatoodete segmendi näitajad, mille põhjuseks on peamiselt kallinenud toorkala hinnad.
"Hea sõnum on, et juhtkonna hinnangul on Peterburi tehase mai ja juuni tulemused olnud väga positiivsed. Kindlasti avaldab järgmise kvartali jäätisemüügi tulemustele olulist mõju lõunamaiselt kuum suvi," märkis Vaikla.
"Ootame Premia Foodsi aastaseks käibeks 78 miljonit eurot ehk võrrelduna 2009. aastaga 14% käibekasvu," lausus analüütk. Ta lisas, et põhjalikumad järeldused 2. kvartali tulemustest saab teha alles pärast lõplike kvartalitulemuste avaldamist.
Seotud lood
Balbiino teenis II kvartalil 63 179 000 krooni, avaldas ettevõte müügidirektor Hindrek Männik Äripäevale.
Premia Foodsi 2. kvartali käibetulemused olid ettevõttele ootuspärased, ütles Premia Foodsi juht Kuldar Leis, kes kiitis, et käibekasv 11,1% oli arvestades erinevatel turgudel valitsevaid olusid kindlasti tubli saavutus.
Premia Foodsi teise kvartali käibeks kujunes 333 miljonit krooni, mida on eelmise aastaga võrreldes veidi üle kümnendiku enam.
Täna püstitas AS Premia Tallinna Külmhoone uue jäätisemüügirekordi, müües Eesti turule ühe päevaga jäätist 2,026 miljoni krooni eest. Senine päeva müügirekord oli 1,6 miljonit krooni ning pärines aastast 2006.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.