Meie töötajate palkasid muudetakse vastavalt tulemustele, kuid palgatõusud on praegu proportsionaalselt väiksemad kui mõni aasta tagasi, sõnas MicroLinki personalijuht Reet Neemoja.
"MicroLinkis on palgatõusu aluseks töötajate areng ning sellest tulenev võime täita vastutusrikkamaid ülesandeid, sest usume, et töötajate areng ja ettevõtte edukus käivad käsikäes," rääkis Neemoja.
"Teiselt poolt, kui ettevõtte tulemused on paremad seatud eesmärkidest, siis see on märk toimunud kvalitatiivsest hüppest, mille taga on töötajate senisest suurem panus. Sel juhul on õige saavutatud edu töötajatega jagada," nentis personalijuht.
Soovime, et meie töötajad tunnetaksid selgelt, et kui firmal läheb hästi, siis läheb ka töötajatel hästi, lisas Neemoja. "Plaanime alates järgmisest aastast muuta tulemustasusüsteemi nii, et firma eesmärkide saavutamise või ületamise korral tunnetavad seda positiivses mõttes ka kõik töötajad," rääkis ta.
Uuest tulemustasusüsteemist sõltumata muudetakse töötajate palkasid personaalselt vastavalt nende võimekuse kasvule, märkis MicroLinki personalijuht. "Seda oleme teinud läbi aegade, sh masu ajal, ning teeme ka edaspidi. Muutunud on võib-olla see, et palgatõusud on praegu proportsionaalselt väiksemad kui mõni aasta tagasi," ütles Neemoja.
Seotud lood
Majanduslanguse tõttu pole ettevõttes kollektiivset palgatõusu olnud. Küll aga on inimestele antud uusi väljakutseid, läbi mille on palgad ka kasvanud, sõnas Uus Maa tegevjuht Mika Sucksdorff.
Tulude ja kasumlikkuse poolest oleme tagasi aastas 2006, seetõttu üldist palgatõusu me järgmisesse aastasse ei plaaneeri, vaid otsustame selle vajadusel iga töötaja puhul eraldi, märkis Tele2 juhatuse esimees Toomas Tiivel.
Kuna meie majandustulemused on tänavu võrreldes mullusega paranenud umbes veerandi võrra, siis laias laastus on samavõrra kasvanud ka meie töötajate tasud, sõnas 1Partner Kinnisvara juht Martin Vahter.
Prisma töötajate palgakasvu võimalusi kommenteerides ütles ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Lainas, et mais tehtud palgakärbe kehtib 12 kuud.
Ameerika tänupühajärgne ostupüha Black Friday ehk must reede on Euroopas ja Eestis aina tugevamini kanda kinnitamas. Kui vaid kümmekond aastat tagasi olid musta reede pakkumised harva esinev nähtus, siis käesoleval kümnendil kasutab pea iga vähegi tuntud e-pood üle maailma levinud ostupüha ära ning pakub võimalust teha oste tavapärasest suuremate allahindlustega.
Enimloetud
4
“Tema jaoks on eestlased ahvikari”
Hetkel kuum
“Tema jaoks on eestlased ahvikari”
Tagasi Äripäeva esilehele