Reisikorraldajale on kasulik väga odavalt müüa ainult reiside üksikuid viimaseid kohti kahjude minimeerimiseks. Praegu on turul kaheksa reisikorraldajat. Mida rohkem neid on, seda paremaid pakkumisi saavad kliendid, ütles turismifirmade liidu juht Kersti Kont.
Kui aga peaks juhtuma, et Eesti turule jääb 2-4 reisikorraldajat, siis sellega konkurents ikkagi ei kaoks.
"Tänu Eesti turu väiksusele ei saa meie reisikorraldajad kindlasti kunagi hakata pakkuma pakettreise kõikidesse sihtkohtadesse, kuhu inimesed reisida tahavad. Paratamatult tuleb konkureerida Soome ja mõnes piirkonnas ka Vene reisikorraldajatega. Monopoli tekkimisse reisikorraldusturul ma ei usu. Läbi aegade on turult kadunud reisikorraldajate asemele ja teiste kõrvale tekkinud taas uued tegijad," sõnas Kont.
Hindade kujundamisel peab reisikorraldaja siiski eelkõige arvestama oma potentsiaalsete klientide ostujõuga. Nii täpselt ei suuda küll ükski reisikorraldaja oma tegevust planeerida, et tal absoluutselt kõik toodetu oma soovitud hinna eest ja koguses maha müüa õnnestub, märkis Kont.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!