Homne Äripäev avaldab edetabeli ettevõtjatest, kelle varast suure osa moodustab pangakontol seisev raha või lühiajalised finantsinvesteeringud.
Lisaks kohalikele ettevõtjatele on kõrgel kohal ka täna Leedu majandusuudiste portaalis ekonomika.lt avalikustatud Leedu rikaste TOPi võitja Nerijus Numavicius koos teiste Maxima jaeketi omanikega.
Leedu võimsaim äriseltskond otsustas Hollandi kõrval hakata oma investeeringuid tegema Eesti kaudu, sest siinne maksusüsteem on võrreldes Leeduga stabiilsem.
Eesti avalikkusele tundmatutest tegijatest on rahakamate ettevõtjate TOP 25-s ka pensionipõlve veetev soomlane Martti Viljami Keski-Pukkila, kes ajas Rootsis üle 20 aasta mööbliäri ja müüs need üle kolme aasta tagasi maha Masku kontsernile. Soodsa maksukeskkonna tõttu tõi ta oma elutööga teenitud raha Eestisse, et seda siit edasi investeerida.
Eelmisel reedel avaldas Äripäev Dividiendide TOP 200 ja üle-eelmisel reedel parimate maksumaksjate ja palgamaksjate edetabelid.
Seotud lood
MSI Grupi kuus omanikku, kes masu alguses ehk 2009. aastal võtsid ettevõttest välja ligi 187 miljonit krooni omanikutulu, alustasid oma karjääri töölistena kunagises Tallinna Ehitustrustis ning sõitsid 1980ndate alguses ehitama üles Siberi naftalinna Kogalõmi.
Äripäev koostas sotsiaalmaksu andmetele tuginedes Eesti suuremate firmade palgavõrdluse, millest selgub, et parimat palka makstakse nafta transiidiga seotud firmades ning IT-sektoris.
Masu alguses ei peljanud paljud ettevõtjad oma firmadest omanikutulu välja võtta. Äripäev avaldab dividendi TOPi, millest selgub, et 204 ettevõtja pangaarvele laekus 2009. aastal kolm või enam miljonit krooni. Seekordse edetabeli võitis üks stabiilsemaid omanikutulu teenijaid Toomas Annus.
Eestis tavapäratult kõrget 63 000 krooni suurust keskmist palka maksev Tarcona kuulub Venemaa mõjukale oligarhile Gennadi Timtšenkole, kelle äriedu sai hoo sisse koos Vladimir Putini asumisega Venemaa presidendiks ning naftafirma Jukos hävitamisega.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.