Tuntud autoportaali Auto24 maha müünud noored ärimehed Marko Milius ja Elmo Sarapuu hoidsid teenitud sadakond miljonit krooni paar aastat hoiustel, kuid nüüd on nende sõnul käes kauaoodatud aeg investeerida.
"Oleme oodanud õiget hetke ja alates eelmisest aastast oleme hakanud investeerima," räägib Milius. Peamiselt on tandem soetanud ettevõtete aktsiaid väljaspool Eestit, aga ka kinnisvara ja on andnud laenugi. Täpsemalt ei soovi Milius investeeringutest esialgu rääkida.
Küsimusele, kas neilt tasub hea ideega raha küsima minna, vastab Milius, et on ideedele avatud ja on erinevaid ettepanekuid kuulamaski käinud, ent midagi säravat, kuhu oleks tahtnud investeerida, pole seni leidnud.
Miliuse sõnul pole nemad Sarapuuga kuigi riskialtid, sellest ka raha hoidmine, kuni majandus helgemaid toone võtma hakkas. "Investeerime siis, kui on näha, et mingi väike tõus juba on olnud. Saadav kasu on siis küll väiksem, aga me ei soovi väga suuri riske võtta," räägib ta.
Kriisist on ettevõtjad õppinud, et fondidesse nad oma raha edaspidi ei paiguta. "Meiegi oleme omad vitsad kätte saanud. Edaspidi investeerime otse aktsiatesse, mitte fondidesse, kus pole selget pilti, mida tehakse," on Milius kindel.
Äripäev avaldas täna edetabeli ettevõtjatest, kelle firmade kontol oli 2009. aasta lõpu seisuga enim likviidset vara ehk raha ja/või lühiajalisi finantsinvesteeringuid.
Seotud lood
Loe, kes on need ettevõtjad, kelle firma(de) varade hulgas olid kriisi ajal au sees likviidsed vahendid nagu raha ja/või lühiajalised finantsinvesteeringud.
Tuntud autoportaali Auto24 maha müünud noored ärimehed Marko Milius ja Elmo Sarapuu hoidsid teenitud sadakond miljonit krooni paar aastat hoiustel, kuid nüüd on nende sõnul käes kauaoodatud aeg investeerida.
Kinnisvaraärimees Madis Habakuk on enda suurosalusega Estonian Business School Groupi kontol juba mitmendat aastat hoidmas suurusjärgus paarsada miljonit krooni (13 miljonit eurot) vaba raha ja on valmis seda perspektiivikatesse pooleli jäänud arendustesse paigutama.
Tarkusetera cash is king tõusis kriisi ajal ausse, kuid on oht, et cash'ist saab trash, kui liiga pikalt rahasse istuma jääda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.