Eesti suurim reisibüroo Estravel müüs turismimessi Tourest 2011 kahe esimese päevaga ligi viiendiku võrra rohkem lennupileteid ja reisipakette kui eelmisel aastal, teatas ettevõte.
Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu sõnas, et üldiselt on messil inimesi varasematest aastatest vähem. “Ilmselt mängib siin oma rolli külm ilm, mis peletab lihtsalt uudistajad eemale, kuid seevõrra on rohkem neid, kes on tulnud messile mingi kindla ostusooviga,” rääkis Rüütsalu.
“Teatud mõttes on ka reisifirmadel tänavu kaupa vähem pakkuda, sest lähiajaks pole võimalik osta tavapäraselt kõige populaarsema sihtkoha - Egiptuse - reise. Samavõrra on aga tõusnud Kanaari saarte ja Iisraeli puhkusepakettide müük,” lausus Rüütsalu.
Lennupiletitest annavad Estraveli müügis tooni just kaugemad sihtkohad Aasias, mida messil pakutakse väga atraktiivse hinnaga.
Seotud lood
Reisibüroo Estravel kasvatas eelmisel aastal nii käivet kui ka kasumit, teatas ettevõte.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.