Telereklaam on kasulik, kuna selle puhul töötavad koos pilt, heli, muusika ning emotsionaalsus, rääkis turunduskonverentsil Password 2011 telereklaami eelistest Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema.
„Teleinvesteeringute poolest on Tele2 mahud võrreldes teiste operaatoritega kõige väiksemad, kuid ometi ollakse seal väga nähtavad,“ rääkis Seema.
Tema hinnangul on väga oluline see, millised eesmärgid on brändile seatud ja lisaks ratsionaalsetele väärtustele on ühel heal brändil ka emotsionaalsed väärtused. „Väga hea on, kui väärtuseid antakse edasi igas kokkupuutepunktis oma sihtrühmaga,“ rääkis turundusdirektor.
Teleklipil on tema sõnul pilt, heli, muusika, emotsionaalsus ja selle eesmärk on jõuda sihtrühmale kohale. Näiteks on noorte sihtrühmas muusika on äärmiselt oluline telereklaami puhul, paljud noored mäletavad reklaame muusika järgi. „Mõõdame regulaarselt kui palju inimesi on näinud, vaatame, kuidas konkurentidel läheb jne,“ selgitas Seema.
Seema kinnitusel on Tele2 avastanud seose reklaami meeldivuse ja mäletatavuse vahel, mis soodustab ka sõnumi meeldejäävust. „Eesti puhul on tele ulatus ka väga hea – nädala puhul kuni 99% elanikkonnast,“ ütles ta.
Seema sõnul peab telereklaam järgima brändi positsioneeringut ehk milliseid väärtuseid kaubamärk kannab. Sama järgime ka veebis, infoteenindustes ja kõigis kokkupuutepunktides, rääkis Seema.
Kindlasti on vajalik, et teleklipp oleks haarav ja kaasahaarav, siin mängib rolli ka teostav agentuur, lisas ta.
Pikemalt saab Kristjan Seema ettekandest lugeda
Best Marketingi blogistSeotud lood
Juhtkonnas suurpuhastust tegeval Tele2 Eestil võiks Grupi Kesk-Euroopa ja Euraasia piirkonnajuhi Niklas Sonkini sõnul minna paremini.
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.