AS-i Ekspress Grupp käive kasvas märtsis 11,8%. Märtsi käive sisaldas esimest korda 100%-list osalust Eesti Päevalehe AS-is (varasemalt 50%), mistõttu Eesti Päevalehe varasema osalusega normaliseeritud käibe kasv oli kontserni tasemel 6,8%.
Online-meedia segment kasvas 10,5%, kuhu suurima panuse andis Delfi Eesti ligi 30%-lise käibekasvuga.
Perioodiliste väljaannete segmendi käive kasvas 9,5% (normaliseerituna Eesti Päevalehe osaluse muutusega kahanes 4%). Eelmise aasta tulemusele jäid alla kõigi perioodiliste väljaannete käibed välja arvatud Eesti Ekspressi ja Maalehe kirjastaja.
Eesti Päevalehe reklaamikäive kasvas võrreldes eelmise aastaga 14%. Trükiteenuste segmendi käive kasvas 15,1%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimese kvartali majandustulemused avalikustanud Ekspress Grupp saab kiidelda 13% kasvanud käibega ja suure kasumiga, mis tõsi küll, tuli Eesti Päevalehe kinnisvara müügist.
Postimees ASi peadirektor Erik Roose ütles, et ootab huviga, mis tulemusi Ekspress Grupi sisemised ümberkorraldused annavad.
Meediaekspert Toomas Leito hindas Ekspress Grupis toimuvaid muudatusi positiivseiks, mis aitavad Eesti Päevalehel kahjumist välja rabeleda.
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.