Baltika ASi kinnitusel on ettevõtte kaubamärk Mosaic küll peatanud oma lasterõivaste kollektsiooni loomise ja müügi, kuid Lotte toodetega jätkatakse.
20. aprilli Äripäevas ning 7. aprilli Eesti Ekspressis ilmunud väide, et Baltika on lõpetanud Lotte toodete tootmise ja müügi, ei vasta Baltika esindaja kinnitusel tõele.
„Baltika kaubamärk Mosaic on peatanud oma lasterõivaste kollektsiooni loomise ja müügi, ent jätkab Lotte toodetega,“ teatas Baltika.
Vastavalt Baltika aastaaruandes välja toodud infole peatas Baltika 2011. aastast Mosaici lasterõivaste loomise, tootmise ja arendamise. Mosaic pakkus seni rõivaid 2-10aastastele lastele. „Strateegilise otsuse järgi keskendub Baltika müügiefektiivsuse ja kasumlikkuse parandamisele Mosaici põhiäri ehk naiste- ja meesterõivaste kollektsioonide kaudu,“ teatas ettevõte.
Mosaici brändijuhi Brigitta Kippaku sõnul jätkab Baltika bränd Mosaic Lotte toodete tootmist, sh Lotte filmitegelaste nukud ning nende piltidega erinevad tooted.
„Sel aastal esilinastuv mängufilm „Lotte ja Kuukivi saladus" lisab pehmete mänguasjade sekka uue nuku – jänese Tik. Viimase info järgi filmitegijate poolt on filmi esilinastus augustis, ent osa uue filmiga seotud tooteid saab juba osta ning neid lisandub veel käesoleva kevade ja suve jooksul,“ lisas Kippak.
Mosaic on Lotte toodete müügiks valinud välja kõige suurema müügipotentsiaaliga kauplused: Kristiine, Rocca al Mare ning Ülemiste keskuse, Tartu Eedeni ja Tartu Kaubamaja keskuse, Pärnu Kaubamajaka ning Tallinna Moetänava kauplus. Lätis müüb Mosaic Lotte tooteid Riias oma kolmes kaupluses Spice, Alfa ja Origo keskuses.
Lisaks Mosaici kauplustele on Lotte nukud ja muud tooted müügil ka erinevate hulgimüügipartnerite juures (nt Tallinna Kaubamaja, Stockmann, Juku Mänguasjakeskus). Baltika plaanib Lotte toodete müügivõrgu laiendamist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Samal ajal kui Eesti ettevõtjad püüavad kõikvõimalikel viisidel panna kasumit teenima laste armastuse Leiutajateküla Lotte vastu, kasseerivad rootslased oma legendaarsete raamatukangelaste pealt.
Eile õhtul saatis Baltika juht Meelis Milder täiendavad vastused Äripäeva küsimustele.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.