Ekspress Grupp alustas täna iPadi kampaaniaga, mille käigus antakse neljaks aastaks Eesti Päevalehe ja Eesti Ekspressi tellijatele tasuta iPad.
Põhjamaade meediakontsernid Norra Schibsted ja Rootsi Bonnier pole Eesti turul iPadi rakendustega veel välja tulnud. Senine kogemus Põhjamaades näitab, et vaid väike osa ajalehe iPadi rakenduse alla laadinud lugejatest loevad sealt igapäevaselt lehte, seda isegi tasuta ja registreerimata.
Eesti turul olevate iPadide hulk pole täpselt teada, hinnanguliselt küünib see umbes 5000ni.
Autor: 1185-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ekspress Grupp AS juht Gunnar Kobin unistab ajast, millal ta ei pea enam hommikuti postkastist ajalehti tooma.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.