2011. aasta teise kvartali lõpetas Baltika Grupp 444 tuhande eurose puhaskahjumiga, 2010. aasta teise kvartali puhaskahjum oli 886 tuhat eurot.
2011. aasta teises kvartalis teenis Baltika Grupp brutokasumit 7315 tuhat eurot ehk 4% rohkem kui eelmise aasta teises kvartalis ning seda vaatamata keskmiselt 9% väiksemale müügipinnale. Tugev kasv saavutati kõrgema brutokasumi marginaaliga. Teise kvartali brutomarginaaliks kujunes 58% (2010. aasta vastav näitaja oli 56%).
Poolaasta ärikahjum on kokku 2194 tuhat eurot võrreldes aastataguse 2514 tuhande euroga. Eelmise aasta põhitegevuse tulemust mõjutas positiivselt esimeses kvartalis toimunud AS Virulase kaubamärkide „MasCara“ ja „Herold“ ning põhivara müük summas 256 tuhat eurot. Samuti oli valuutakursi liikumine eelmise aasta esimeses poolaastas positiivne ning Baltika Grupp teenis kursikasumit summas 840 tuhat eurot erinevalt selle aasta valuutakursi kahjumist 269 tuhat eurot.
Baltika Grupi 2011. aasta esimese poolaasta müügitulu ulatus 24 413 tuhande euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 3%. Baltika Grupi 2011. aasta teise kvartali müügitulu oli 12 642 tuhat eurot, jäädes eelmise aastaga samale tasemele.
Jaemüük oli 2011. aasta esimesel poolaastal kokku 22 847 tuhat eurot, mis oli 4% enam kui aasta tagasi. 2011. aasta esimeses poolaastas kasvasid müügid Lätis (17%), Eestis (13%) ja Venemaal (5%).
Seotud lood
Ootasime teisest kvartalist ärikasumit ning kui mitte arvestada valuutakursi kahjumit, siis me sisuliselt saavutasime selle, ütles Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.
Baltika juulikuine müük jäi mullusele tasemele. Jaemüük kasvas ühe protsendi võrra, müügipind kahanes seitse protsenti.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.