• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 2251,17%39 156,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 2251,17%39 156,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 25.07.11, 14:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milder: ärikasumist jäi napilt puudu

Ootasime teisest kvartalist ärikasumit ning kui mitte arvestada valuutakursi kahjumit, siis me sisuliselt saavutasime selle, ütles Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.
„Teise kvartali fookuses oli efektiivsuse tõstmine, mille tulemusel müük ruutmeetrile kasvas 10% ning brutokasum ja brutomarginaal 4%. Tegevuskulud on vähenenud 6% ja poevõrgu opereerimise kulud 10% ning selgelt paranenud on ka allahindlusmäärad. Järjest tugevnev efektiivsus tagab kasumlikkuse kasvu,“ ütles Milder.
„Ootasime teisest kvartalist ärikasumit ning kui mitte arvestada valuutakursi kahjumit, siis me sisuliselt saavutasime selle,“ lisas ta. 
„Kõik Baltika brändid ja jätkuvad jaeturud olid teises kvartalis kasumlikud ning jaesüsteemi kogukasum kasvas aastaga 57%. Müügikäive suureneb jätkuvalt, seda tänu meie jaeturgude ja tarbijate majandusliku olukorra paranemisele ning ka tarbijate ootustele täpsemalt vastavatele kollektsioonidele,“ lisas Milder.
Teises kvartalis jätkus Baltika Grupi müügikasv – eelmise aasta teise kvartaliga samal tasemel müügid saavutas ettevõte selle aasta teises kvartalis 9% väiksema müügipinnaga. Teises kvartalis sulges Baltika ühe ning avas ühe kaupluse, 30.juuni seisuga oli ettevõttel 116 kauplust.
„Teises kvartalis tugevdasime täna veel problemaatilise Vene turu juhtimist, palgates oma meeskonda üle 15-aastase jaekaubanduse kogemusega professionaali. Lisaks jätkasime ootustele mittevastavate poodide monitooringut ning sulgesime Evropeysky kaupluse Moskvas, mis vähendab arvestataval määral Vene turu opereerimiskulusid,“ lisas Milder.
„Aktsiaemissiooni toel  jätkame Montoni ja Mosaici brändide visuaalse identiteedi ja poekontseptsioonide uuendamist ning alustame uue kontseptsiooni järk-järgulist rakendamist, samuti jätkuvad valmistused Montoni e-poe testperioodiks. Lisaks läheme kolmandas kvartalis üle efektiivsemale brändide ja müükide juhtimise struktuurile ning töötame välja strateegia omatootmise efektiivsuse tõstmiseks,“ selgitas Milder ettevõtte käesolevaid tegevusplaane.
Baltika Grupp kasvatas teises kvartalis tugevalt oma efektiivust: müük ruutmeetrile kasvas 10%, brutomarginaal ulatus 58%ni, jaesüsteemi opereerimiskulud vähenesid 10% ning eelmise aasta teise kvartaliga sama müügikäive saavutati 9% väiksema müügipinnaga.
 

Seotud lood

Börsiuudised
  • 25.07.11, 14:24
Kahjum kaks korda väiksem
2011. aasta teise kvartali lõpetas Baltika Grupp 444 tuhande eurose puhaskahjumiga, 2010. aasta teise kvartali puhaskahjum oli 886 tuhat eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.12.24, 12:39
Riigi IT-majad ohustavad sektori ekspordivõimet
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele