"Eesmärk on, et tööandja annaks töötajatele võimaluse tööajast panustada vabatahtlikult mõne organisatsiooni, ühenduse või projekti tegevusse," selgitas regionaalministri nõunik Rasmus Pedanik, mida projekt endast kujutab. "Sellest peaks tulu tõusma kõigile osapooltele, laiemalt aga kogu ühiskonnale."
Pedaniku sõnul on juhtprogrammi strateegiline eesmärk, et ettevõte tegevusest võidaks, kuna see võimaldaks töötajaid paremini motiveerida, inimeste oskused areneksid, koolituskulu väheneks ja ettevõtte maine ühiskonna silmis paraneks.
Projektil 20 osalejat. Juhtprojektis osalevad viis ettevõtet ja ministeeriumi ning kümme vabaühendust.
Üks osalevatest ettevõtetest on Coca-Cola HBC, kes loodab projekti abil tõsta teadlikkust ettevõtte vabatahtliku tegevuse võimalustest ning jagada kogemusi ja aidata mõista, mida vabatahtlik tegevus üldse tähendab.
Coca-Cola HBC on oma töötajatega käinud juba mitu aastat Tallinna rannaalasid koristamas, tänavu koristati koos Tallinna Vee ja USA saatkonna töötajatega Pikakari randa.
"Oluline on inimesi teavitada, et ettevõtte vabatahtlik tegevus ei ole sponsorlus, rahaline toetus või reklaami ostmine," sõnas Coca-Cola HBC suhtekorraldusjuht Piret Jaaks. "See on ennekõike töötajate teadmiste, oskuste, võimaluste ja energiaga panustamine."
Jaaksi sõnul võiksid ettevõtted rohkem mõelda sellele, kuidas ühendada firmaüritus vabatahtliku tegevusega.
"Ühiskondliku aspekti ja keskkonnahoiu kõrval on sellised üritused olulised meeskonnavaimu tekitajad," lausus Jaaks, kelle sõnul on nad töötajatelt alati saanud väga positiivset tagasisidet - inimesed tajuvad, et ettevõte tunnustab neid ning pakub koostöö kaudu võimalust enesearenguks.
"Nad tunnevad rõõmu üheskoos tehtud tööst, saavad rahulolu tulemustest ja kasulikult veedetud päevast," lisas ta.
Koordineerib regionaalminister. Peale Coca-Cola HBC osalevad programmis Eesti Energia, Elion, Swedbank ja Tallinna Vesi. Ministeeriumitest annavad oma töötajatele võimaluse keskkonna-, kultuuri-, põllumajandus-, sise- ning majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Osaleb ka kümme kodanikeühendust, teiste seas Lastekaitse Liit, Eesti Skautide Ühing, Eesti Vähiliit ja Eesti Loomakaitse Selts.
Juhtprojekti korraldatakse Euroopa vabatahtliku tegevuse aasta 2011 raames regionaalministri koordineerimisel. Programmi rakendamist jätkatakse 2011.-2014. aasta kodanikuühiskonna arengukava raames.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele