Microsoft, AOL ja Yahoo on loonud ühise reklaamiäri, et vastu astuda Google'i ja Facebooki kasvavale mõjuvõimule reklaamiturul.
Teisipäeval välja kuulutatud liit lubab firmadel müüa üksteise müümata jäänud kõrgema otsa reklaamiinventari alates uue aasta algusest, kirjutab Reuters.
Microsoft Advertising Business Groupi asepresident Rik van der Kooi iseloomustas partnerlust kui tõusuvett, mis kergitab kõiki laevu.
"Tehingu hing on oluline ja me toetame seda," ütles Vivaki Nerve Centeri president Nick Beil Reutersile. Ta lisas, et tehing on atraktiivne, kuna laiendab reklaamijate haaret.
Kuigi firmad lõid ühisäri, jätkavad nad endiselt aktiivselt konkureerimist üksteise vastu nii reklaamihindade kui kirjastuspartnerite suhtes.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Microsoft teatas majandusaasta teise kvartali kasumist, mis ületas Wall Streeti prognoose, vaatamata arvutituru nõrkusele.
Yahoo kaasasutaja Jerry Yang lahkus ettevõttest, mille ta asutas 1995. aastal. Yangi äkiline lahkumine tuli kaks nädalat pärast seda, kui internetipioneer nimetas oma uueks tegevjuhiks Scott Thompsoni.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.