Pristise konsolideeritud käive 2011. aasta üheksa kuu kokkuvõttes on kasvanud 9,4 miljonile eurole (147 miljonit krooni) ehk 4%, ärikasum oli 457 000 eurot (7,1 miljonit krooni), teatas ettevõte.
„Oleme peale Skorpioni ja Lilto edukat liitmist 2010. aasta suvest alates keskendunud Pristise klientide kvaliteetsemale teenindamisele ning kasvule. Arvestades, et Eesti Turvaettevõtete Liit ennustab turvaturule 2011 aastal langust, oleme vastuvoolu ujujad ehk kasvame turu kahanemisest hoolimata,“ lausus Pristis AS juhatuse esimees Andres Kiil.
Kõige kiiremini on kasvanud Pristise käive Leedus, kus aastatagusega võrreldes on käive 16% suurem. Ettevõtte ärikasum samas perioodis on 457 000 eurot ehk 7,1 miljonit krooni. ”2010. aastal läbiviidud muudatuste tulemusel oleme saavutanud plaanitud sünergiaefekti ning jätkusuutliku kasumlikkuse Pristise äritegevusest Baltikumis,” sõnas Kiil.
Pristis AS on 1993. aastal loodud ettevõte, mis pakub klientidele Eestis,Lätis ja Leedus valveteenust, turva- ja nõrkvoolusüsteemide projekteerimist, paigaldust ja üürimist ning turva- ja tehnosüsteemide hooldust.
Ettevõttel on kokku enam kui 10 000 klienti. Pristis on Eesti turvateenuste turul 9%suuruse turuosaga teisel positsioonil. Pristises töötab üle 500 töötaja.
Seotud lood
Kui turvaäris tegutsev AS Pristis kasvatas tänavu esimesel poolaastal käivet pea poole võrra, siis ettevõtte kasum enam kui kahekordistus.
Turvafirma AS Pristis peab maksma endisele äripartnerile Nõrkvoolu Projekt OÜ 1,44 miljonit krooni, otsustas kohus. Hagi puudutas saamata tasu alltöövõtu eest rohkem kui miljoni krooni ulatuses.
Turvafirma ASi Pristis koostööpartner Nõrkvoolu Projekt OÜ kaebas Pristise mõne aasta taguste tööde eest tasumata jätmise pärast kohtusse, millele Pristis vastas omapoolse hagiga, süüdistades ettevõtet ärisaladuse lekitamises.
K-Grupi ja Pristise ühendamisel tekkinud Eesti suuruselt teise turvafirma USS Security Eesti ASi nõukogu esimees Urmas Sõõrumaa ütles, et tegemist on tema teise tulemisega turvaturule.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.