Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelineni sõnul on ettevõte alati lastele tähelepanu pööranud. Tihti saadavad jõulupidu vahvad teatri- või tsirkuseetendused.
"Sel aastal korraldame jõulupeo koos tsirkusetendusega ning kingime väikse meene. Lastele tehtavad kingitused jäävad suurusjärku 4-8 eurot. Kinkide valimisel lähtume põhimõttest, et need oleks arendavad ja pakuks tegevust koos vanemaga," kirjeldas Eskelinen ettevõtte tavasid.
Teatrietendus või kontsert pakub mõnusa elamuse. Eesti üheks perekesksemaks ettevõtteks valitud Microsoft Eesti väärtustab samuti oma töötajate eraelu ning seetõttu on lapsed väga olulisel kohal.
"Traditsiooniliselt on meil lastele igal aastal jõulupidu, tavaliselt Microsofti kontoris. Kohal on jõuluvana, kes jagab pakke, milles on lapse vanusest olenev kingitus. Väikestele oleme kinkinud näiteks värvipliiatseid, suurtele kõrvaklappe. Ühtlasi korraldame jõulupeol töötubasid," märkis ettevõtte juht Rain Laane ja lisas, et sel aastal minnakse lastega Estonia teatrisse etendust "Pipi Pikksukk" vaatama.
Lastele tehtavad kingitused jäävad tavaliselt 15 euro kanti. Lapse sünni puhul makstakse töötajale sünnitoetust ja saadetakse lilled ning vastsündinu saab pehme kaisulooma.
Lapsele tehtav kink võiks olla praktiline . Maiustusi tootev Kalev Chocolate Factory peab töötajate lapsi peale jõuluaja silmas ka esimesse klassi astumise puhul.
"Jõulupidu algab meil etendusega, millele järgneb jõuluvana saabumine ning kommipakkide jagamine," kirjeldas Kalevi personalidirektor Krista Laever ettevõtte jõulutraditsioone.
Eraldi tähelepanu pälvivad aga kooliteed alustavad lapsed. Esimesse klassi astuvatele lastele korraldatakse üritus ja nad saavad meeneid.
Hoolitsemine pere kõige pisemate eest jõuluajal, esimesse klassi minemisel, sünnipäevadel või suvepäevadel näitab ettevõtte tähelepanelikkust.
Üritusturundusega tegeleva agentuuri Broadline juhi Janek Reimali ja projektijuhi Inara Laane sõnul pööravad firmad töötajate lastele ja perekesksusele üha suuremat tähelepanu.
"Vastutustundlikud ja hoolivad ettevõtted mõistavad hästi, kui oluline on töötajatele see aeg, mille nad saavad veeta oma lastega. Seetõttu peetakse ühisüritustele tehtavaid kulutusi põhjendatuks," sõnas Reimal.
Üldiselt peetakse lapsi meeles suvepäevadel ja jõuluajal, kuid osas ettevõtetes ka sünnipäevadel ning koolitee alustamise puhul.
Üritustel tõmbavad tähelepanu laste lemmiktegelased. "Tegelikult piisab lastele nende lemmiktegelase kohalolust ning võimalusest koos temaga lihtsalt mängida ja joonistada. Kui oma lemmikuga saab jäädvustada ka fotoseeria, istuda üheskoos lõunasöögilauas ning maiustada lihapallide, pannkookide ja muu suupärasega, ongi see pisipere jaoks suurepärane sündmus, mida meenutakse veel pikalt," märkis Reimal.
Tegevust peaks olema igas vanuses lastele. Reimali sõnul tuleks lastele suunatud ürituse korraldamisel ja kinkide valimisel lähtuda eelkõige poiste-tüdrukute vahekorrast.
"Kindlasti peaks olema aktiivset tegevust, kuid midagi ka neile, kellele meeldib omaette nokitseda. Laia vanuseskaala korral on mõistlik pakkuda universaalset meelelahutust, näiteks teatrietendust, millegi meisterdamist või batuutidel lustimist," lisas ta.
Seotud lood
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele