Saksa-Balti Kaubanduskoda andis täna teistkordselt Eestis välja Saksa Majanduse Auhinna, mis hõlmab rahalist preemiat suuruses 5000 eurot.
Selleaastase Saksa Majanduse Auhinna võitis Põlvamaa lastemööblitootja Suwem AS, kes veenis žüriid eeskätt tõsiasjaga, et ettevõte on esindatud välisturgudel oma kaubamärgiga ning omab Saksamaal esindussalongi.
Kaalukaks argumendiks Suwemi kasuks olid ettevõtte tootmisprotsessi keskkonnasõbralikkus ning see, et ettevõte on Kagu-Eesti puiduettevõtete klastri ning puidu kompetentsikeskuse initsiaator ja eestvedaja. Samuti toetab ettevõte lapsi, kohalikke lastekodusid ja Puuetega inimeste koda. Seega on ”Vastutus tuleviku ees”, mis oli käesoleva aasta auhinna märksõna, Suwemi tegevuses mitmekülgselt kajastatud.
Saksa Majanduse Auhind hõlmab rahalist preemiat suuruses 5000 eurot, mida saab kasutada kas Saksa messil osalemise finantseerimistoetuseks, Saksamaal mõnel konverentsil osalemiseks või töötajate koolituse/ täiendõppe toetuseks. Auhinda saab välja võtta ka mõnd Saksa-Balti Kaubanduskoja teenust kasutades (personalivahendus, agendiotsing, uute koostööpartnerite vahendamine vms). Nii võitja kui teised finalistid saavad ühe aasta olla koja liikmed ilma liikmetasuta.
Auhinnale kandideerisid 12 ettevõtet, kelle hulgast valis žürii kuus finalisti:Clyde Bergemann Eesti ASHekotek ASMS Balti Trafo OÜSiemens Osakeyhtiö Eesti filiaal Suwem ASTBD-Biodiscovery OÜ
Saksa Majanduse Auhinna eesmärgiks on Saksa-Eesti majandussuhete edendamine ja väike- ja keskmise suurusega ettevõtete motiveerimine ärisidemete loomisel Saksa firmadega.
Saksa-Balti Kaubanduskoda Eestis, Lätis, Leedus kuulub Saksamaa väliskaubanduskodade võrgustikku ja on ainuke rahvusvaheline kaubanduskoda, kes on esindatud kõigis kolmes Balti riigis. Kojal on 385 liiget.
Seotud lood
Lõuna-Eesti ühe suurema mööblitööstuse Suwem AS tegevjuht ja aktsionär Kaido Mäesalu lükati oma firma ukse taha. Mees avaldas aga lootust, et varsti on kõik jälle endistviisi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.