Ehkki täna on raske prognoosida, kas masu on möödas või tuleb uus peale, näitavad kliendikülastuste arv ja ostu keskmine suurus kasvutrendi, ütles Hortese juhatuse liige Kristiina Kullo.
Kullo kinnitusel on Hortese müüginumbrid alates 2010. aastast taas kasvama hakanud. Samas on ostjate müügieelistused muutunud.
„Kui veel 2008. aasta kevadel olid oluliseks müügihitiks näiteks elupuu ning muruseeme, siis täna on selleks pigem suvelilled ja ilupõõsad,“ rääkis Kullo. „Aiandushuvi jätkuv trend kasvatab peale noori, kes soovivad tegeleda köögiviljakasvatusega ning sellega seoses näeme hetkel näiteks olulist kasvu seemnete, külvitarvikute, köögivilja- ja maitsetaimede müügis. Hästi läheb istikuäri, sest klimaatilistel põhjustel ja aiandusajaloost tingituna vajavad meie aiad, et neid pidevalt täiendataks uute taimedega.“
Ka konkurendi, OÜ Hansaplant juhatuse esimehe Indrek Naudi sõnul on aianduskaubanduses näha positiivseid märke. „Aiandusvaldkonnas on talv alati masuaeg ja elavnemine tuleb koos kevadega,“ lausus Naudi. „Täna võib küll öelda, et inimesed on aktiivsemalt ostma hakanud. Hansaplantis on ostjaid rohkem, käive on kasvanud ja ostukorv on suurenenud.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.