Ameerika kiirtoidukett McDonald’s pikendab enda sponsorlust olümpiamängudel veel 8 aasta võrra kuni 2020-ni, kirjutab CNN.
McDonald’s on üks 11-st tippsponsorist, kes annavad iga kahe aasta järel talviste ning suviste olümpiamängude jaoks 100 miljonit dollarit.
„On rõõm kuulda, et McDonald’s, kes on meie sponsor olnud nüüd juba rohkem kui 35 aastat, jätkab enda pühendumust, aidates jätkata olümpiamängude rahastamist,” ütles Rahvusvahelise Olümpiakomitee Jacques Rogge.
Sponsorluse jätkamine aitab McDonald’sil reklaamida enda brändi kiiresti kasvavates majandustes. 2014. aasta Taliolümpiamängud korraldatakse Venemaal Sotšis ning 2016. aasta Suveolümpiamängud Brasiilias Rio de Janeiros. 2018. aasta Taliolümpiamängud peetakse Lõuna-Koreas Pyeongchangis.
Rahvusvaheline Olümpiakomitee ei plaani sponsorlepinguid üle 2020. aasta teha, kuna kavatseb sponsorlusprogramme reformida.
McDonald’s on olümpiamängude ametlik sponsor olnud alates 1976. aastast. Kuid 1968. aasta Taliolümpiamängudel saatis kiirtoidukett Ameerika sportlastele Prantsusmaale hamburgereid.
2012. aasta Suveolümpiamängud peetakse Londonis.
Seotud lood
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.