• OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • 14.01.12, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tata eMO – maailma odavaim elektriauto

Jaguari ja Land Roveri omandanud hindu Ratan Tata ambitsioonid on kõrged: kui aastaid tagasi kogus ta kuulsust maailma odavaima auto Tata Nanoga, siis nüüd plaanib ta maailma odavaimat elektriautot nimega Tata eMO, kirjutas whatcar.ee.
Tata plaanide kohaselt peaks elektriauto Tata eMO hakkama maksma suurusjärgus 20 000 dollarit ehk 15 700 eurot, mis on senistest elektriautodest pea poole odavam. Autot projekteeritakse Tata Ameerikas asuvas arenduskeskuses Tata Technologies.
Esialgu pole kindel, kas see mudel kunagi tootmisse jõuab, kuid huvi peaks Tatal selle vastu olema suur. Nimelt on USA valitsus otsustanud elektriautode ostjaid toetada kuni 7500 dollariga, mistõttu võib selle auto hind sealsetele ostjatele langeda isegi ligi 10 000 euroni.
Auto on plaanitud neljakohalise ja -ukselisena ning tagumised uksed avanevad sarnaselt Opel Merivaga tahapoole. Kuna tagaistmele ronimiseks on autol suhteliselt vähe ruumi, on kaotatud B-piilar. Seegi pole esmakordne nähtus, samalaadne tuleb ilmselt ka peatselt tootmisküpseks saav Ford B-Max.
Eraldi pakiruumi uuel elektriautol pole, pagasi jaoks on mõeldud ruum esiistmete taga, mis tekib tagumiste ismepatjate ülestõstmisel sarnaselt Honda Jazzile. Tata eMo Tehnilisi üksikasju veel ei avalikustata, kuid kuuldavasti hakkab auto arendama kiirust kuni 100 km/h ja sõiduulatus üle laadmiskorraga on kuni 160 km.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 11:33
Dubai kinnisvaraturu mull ei lõhkenud, nagu ennustati
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele