Elisa Eesti käive oli eelmisel aastal 101,4 miljonit eurot, ärikasumi marginaal ulatus 2011. aasta lõpus 28%ni, teatas ettevõte.
Toodud käive ei sisalda ühekordset provisjoni, mis oli seotud kohtuvaidlustega enamsaadud sidumistasude küsimuses. Aastal 2010 ulatus Elisa käive 89,9 miljoni euroni, seega kasvas käive aastaga 12,8%.
Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul oli aasta 2011 Elisa jaoks vägagi edukas, sest Elisa tõusis suuruselt teiseks operaatoriks nii käibes kui klientide arvus. Eesti konkurentsiameti eelmise aasta andmete järgi on Elisa turuosa 30%, EMT turuosa 42% ja Tele2 turuosa 28%, edastas Elisa.
Elisa teatel kasvas ettevõtte kliendibaas eelmise aasta jooksul 61 000 kliendi võrra, ulatudes aasta lõpu seisuga 499 300 kliendini.
Elisa erakliendiüksuse juhi, juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on Elisa edu ning kliendiarvu ja käibe kasvu taga ettevõtte strateegiliselt õiged valikud. „Elisa on Eesti sideturul kinnistanud hinnaliidri positsiooni,“ kinnitas Hiiepuu.
Elisa investeeris uute tugijaamade ehitusse, rajades üle Eesti ligi 200 uut tugijaama rohkem kui 10 miljoni euro eest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki täpsed investeeringud pole veel paigas, lubab Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen, et Elisa investeerib 2012. aastal suurusjärgus 10-15 miljonit eurot.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.