Lennufirma Finnair vähendab teeninduslaudu Helsingi Vantaa lennujaamas, kirjutab Yle Uutiset.
Finnairi teatel ei saa turistiklassi reisijad edaspidi teenindaja laua juures ennast lennule registreerida. Registreerida saab lennujaamas paiknevas automaadis, SMSiga või internetis.
Juba praegi on Finnairil ja teistel lennufirmadel automaate, kus reisijad end ise lennule kirja panevad ja kohvrid seejärel pagasipunkti viivad.
Aprillis-mais lisab Finnair Helsingisse veel registreerimisautomaate, täpsem ajakava pole veel paigas. „Saame aru, et automaatide kasutamine ei ole kõigile harjumusprane. Meil on lennuväljal tööl inimesed, kes aitavad reisijatel automaate kasutada,“ selgitas Finnairi klienditeeninduse juht Minna Toiviainen.
Praegu registreerivad end ise lennule umbes pooled Finnairi reisijad.
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.