Eestikeelne ajakiri Playboy lõpetab ilmumise, selle asemel tuuakse turule uus meesteajakiri.
Pärast kaheaastase frantsiisilepingu lõppemist otsustas Playboy juhtkond jätkata meesteajakirja väljaandmist uue brändi QOQO nime all. "Alles jäävad kõik siiani toiminud ajakirjaosad nagu veebikeskkond, modelliagentuur, üritused jakvaliteetsisuga, nn paksude kaantega ajakiri," kinnitas ajakirja väljaandva OÜ Jänkupoiss omanik ja juht Joel Kirsimaa.
Põhjuseid, miks otsustati kodumaise firmamärgi kasuks, oli Kirsimaa sõnul mitu. "Olles iseenda peremees, saab tunduvalt kiirendada kõkvõimalike toimingute läbiviimist. Samuti vabaneb märgatavalt vahendeid parandamaks töö kiirust ja kvaliteeti," rääkis ta.
"Nüüdsest saab ka vabamalt panustada Eesti sportlaste toetamisse, mis on olnud ajakirja üks põhiline mõte ja idee algusest peale," lisas Kirsimaa.
Senise kümne korra asemel hakkab paberväljaanne ilmuma kuus korda aastas. Esimese numbri kaanepoiss on internetiettevõtjast riigikogulane Andrei Korobeinik.
Playboy hakkas Eestis ilmuma 2007. aasta sügisel.
Alates selle aasta 9. veebruarist on Playboyd välja andnud OÜ Jänkupoiss ümber nimetatud OÜks Mag Invest Group. Jänkupoisi 2010. aasta müügitulu oli 1,6 mln krooni ning kahjum 0,2 miljonit krooni.
Seotud lood
Eestis ajakirja Playboy kirjastav firma
lõpetas esimese majandusaasta suure miinusega ja omanikud olid valiku ees - kas
turgutada ettevõtet õige mitme miljoni krooniga või lasta tal hingusele
minna.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.