Türgi investeerimisfirma Brightwell Holdings loobus General Motorsi vastuseisu tõttu Saabi pärandi pärast võitlemisest.
Nimelt ei olnud GM valmis andma türklastele Saabi sõiduautode tootmiseks vajalikke litsentse. Pakkumisest loobumist kinnitas Brightwelli juhatuse liige Zamier Ahmed, vahendas portaal auto24.ee Dagens Industrid.
GMi positiivse otsuse korral oleks türklased taasalustanud Saabide tootmist ning säilitanud nii töökoha enamikule Saabi töötajaile.
Väidetavalt on General Motors väljendanud selgesõnaliselt seisukohta, et ühtegi Saabide tootmiseks vajalikku litsentsi kellelegi edasi ei anta. Selline vastuseis seab Saabide tootmise jätkumise tõsise kahtluse alla.
Ainukeseks võimaluseks Saabi töötajaskonna jaoks näib olevat see, kui ettevõtte varade omanikuks saab mõni jõukas autotootja, kelle jaoks General Motorsi litsentside puudumine poleks probleemiks.
Ka näib üha tõenäolisem variant, et General Motors üritab oma tõrksusega vältida niigi keerukas seisus olevale Opelile ühe ninaka konkurendi taasteket.
Seotud lood
Erinevate meediakanalite andmetel on pankrotistunud autotootjast Saab saanud ihaldatud trofee, mida on väidetavalt küttima asunud ka BMW.
Hiina firma Zhejiang Youngman Lotus Automobile tegi Saabi pankrotihalduritele pakkumise müüa pankrotis ettevõte neile 460 miljoni dollari eest.
Saab Automobile'i pankrotipesa ümber tiirleb kuus-seitse huvilist, kuigi siiani on selgusetu, mida pankrotipesa lõppude lõpuks sisaldab, kirjutab Kauppalehti.
Pankrotis Saab Automobile varade väärtus on vähem kui kolmandiku kõikidest võlgadest ning ainult mõned eelisõigusega laenuandjad saavad oma raha tagasi, ütlesid ettevõtte pankrotihaldurid.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.