• OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • 08.03.12, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma suurim õlletootja priskelt kasumis

Firma lipulaeva ehk Budweiseri brändi hea müük aitas Anheuser-Busch InBev-il teatada neljanda kvartali tulemustest, mis lõid selgelt analüütikute prognoose.
Korrigeeritud EBITDA kasum kerkis aasta varasemalt 3,9 miljardilt dollarilt läinud aasta neljandas kvartalis 4,2 miljardi dollarini, vahendab Bloomberg õlle Stella Artois' tootja pressiavaldust. Analüütikud prognoosisid keskmiselt 4,1 miljardi dollarilist EBITDA kasumit.
Firma neljanda kvartali puhaskasum tõusis 1,9 miljardi dollarini, mida on kaks korda rohkem kui 2010. aastal. Kvartaliga kasvas firma käive 9,87 miljardini. Jättes ülevõtmised välja, kasvas käive 5,7%, mis jäi analüütikute prognoositud 6,2% alla.
"Võrreldavad käibekasvu numbrid olid enamasti ootustega kooskõlas ning kasumimarginaalid olid selgelt üle ootuste, kuid käive oli pettumust valmistav," ütles kirjas klientidele Liberum Capitali analüütik Pablo Zuanic. "Üldiselt tundus firma selle aasta kommentaar käibele positiivne," lisas Zuanic.
Investorid tervitasid tulemusi. Maailma suurima õlletootja aktsia tõusis Brüsseli börsil 2,86%, 52,33 euroni. Sel aastal on firma aktsia 10,64% kallinenud.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele