Täna avas Tallinna Kaubamajas uksed uus naistemaailm, uuenduste kogumaksumuseks kujunes 1,3 miljonit eurot
Värske ilme on saanud kogu Naistemaailma ostukeskkond. „Eesmärgiks on muuta orienteerumine Naistemaailmas lihtsaks ja selgeks – kaubamärgid on liigendatud stiili silmas pidades erinevateks suurteks piirkondadeks ning vastavalt muutub ka meeleolu sisekujunduses. Nii näiteks on klassikalises stiilis märkide ala väga erinev trendikamate kaubamärkide omast. Nendest omakorda eristub disainermärkide piirkond ,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus.
Kõige enam on ruumi juurde saanud Naistemaailma võtmevaldkonnad – aksessuaarid, teksa, ülerõivad ja pesu. Klientide mugavusi peetakse silmas täiesti uuel tasemel, proovikabiinid on ruumikad ja stiilsed ning klassikapiirkonnas paikneb spetsiaalne invakabiin.
Tallinna Kaubamaja ASi kaubandusdirektori Edward Kösteri sõnul on kõige silmapaistvam osa uues müügikeskkonnas uus pesubuduaar.
Naistemaailma kaubamärgivalikusse lisandub aasta jooksul üle 40 uue kaubamärgi.
Naistemaailma sisekujunduse autoriks on SAHA IN: Külli Salum ja Riina Harik.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja kontserni müügitulu kasvas esimeses kvartalis aastaga 10,3 protsenti, 106 miljonile eurole, teatas ettevõte börsile.
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.