Uuskasutuskeskuse 2011. aasta majandusaasta tulemused näitavad, et asjade uuskasutamine on tõusuteel.
MTÜ Uuskasutuskeskuse läinud aasta tulu oli 227 000 eurot ja puhaskasum kasvas 82 000 euroni. Võrreldes 2010. aastaga kasvas ettevõtte tulubaas 47%, ostude arv 22% ning kasum 259 protsenti.
„See näitab, et meie pingutus teha uuskasutamine lihtsaks ja igapäevaseks, hakkab vilja kandma,“ ütles MTÜ tegevjuht Katriin Jüriska. „Üha rohkem inimesi usaldab kasutult seisvad asjad, mis muidu prügisse satuksid, meie käsutusse. Tänu sellele saab üha enam inimesi mõistliku hinnaga või abi korras riideid, mööblit, nõusid ja muid tarbeasju,” lisas Jüriska.
Uuskasutuskeskuse poodidesse asju annetanute arv kasvas 6000 inimeseni, sooritati ligi 70 000 ostu. Annetajate toel jõudsid vajalikud riided ja esemed rohkem kui 1000 abivajajani. 2011. aasta lõpu seisuga oli Uuskastuskeskusel 6 töötajat ning üle 15 pikaajalise vabatahtliku.
Edukamateks projektideks olid keskkonnateadliku disaini koostööprojekt Eesti Kunstiakadeemiaga, Kaubamajaga koostöös tehtud heategevuskampaaniad, suurettevõtetes läbi viidud annetuskampaaniad ning Eesti Energia ettevõtlikuse projekt Entrum.
Autor: 1185-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.