• OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • 12.03.12, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuskasutuskeskus näitas häid tulemusi

Uuskasutuskeskuse 2011. aasta majandusaasta tulemused näitavad, et asjade uuskasutamine on tõusuteel.
MTÜ Uuskasutuskeskuse läinud aasta tulu oli 227 000 eurot ja puhaskasum kasvas 82 000 euroni. Võrreldes 2010. aastaga kasvas ettevõtte tulubaas 47%, ostude arv 22% ning kasum 259 protsenti.
„See näitab, et meie pingutus teha uuskasutamine lihtsaks ja igapäevaseks, hakkab vilja kandma,“ ütles MTÜ tegevjuht Katriin Jüriska. „Üha rohkem inimesi usaldab kasutult seisvad asjad, mis muidu prügisse satuksid, meie käsutusse. Tänu sellele saab üha enam inimesi mõistliku hinnaga või abi korras riideid, mööblit, nõusid ja muid tarbeasju,” lisas Jüriska.
Uuskasutuskeskuse poodidesse asju annetanute arv kasvas 6000 inimeseni, sooritati ligi 70 000 ostu. Annetajate toel jõudsid vajalikud riided ja esemed rohkem kui 1000 abivajajani. 2011. aasta lõpu seisuga oli Uuskastuskeskusel 6 töötajat ning üle 15 pikaajalise vabatahtliku.
Edukamateks projektideks olid keskkonnateadliku disaini koostööprojekt Eesti Kunstiakadeemiaga, Kaubamajaga koostöös tehtud heategevuskampaaniad, suurettevõtetes läbi viidud annetuskampaaniad ning Eesti Energia ettevõtlikuse projekt Entrum.
Autor: 1185-aripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele