• OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • 16.03.12, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja pakub 35 senti dividendi

Tallinna Kaubamaja tegi täna teatavaks ettevõtte 2011. aasta auditeeritud tulemused ja kasumi jaotamise ettepaneku, mille kohaselt ettevõte maksab 14,255 miljonit eurot dividendi.
See teeks dividendiks aktsia kohta 35 senti.
Aktsia viimaselt, 5,779 euroselt hinnalt teeks see dividenditootluseks 6,06 protsenti.
Ettevõtte müügitulu ning kasuminäitajad võrreldes 15. veebruaril 2012 avaldatud esialgsete tulemustega ei muutunud.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 12.04.12, 17:02
Kaubamaja aktsionärid kinnitasid dividendi
Kaubamaja aktsionärid kinnitasid tänasel aktsionäride korralisel üldkoosolekul 35sendise dividendi maksmise.
Börsiuudised
  • 10.04.12, 16:40
Kaubamaja müük kasvas 10%
Tallinna Kaubamaja kontserni müügitulu kasvas esimeses kvartalis aastaga 10,3 protsenti, 106 miljonile eurole, teatas ettevõte börsile.
Börsiuudised
  • 11.04.12, 13:30
Swedbank tõstis Kaubamaja hinnasihti
Swedbanki Balti aktsiaanalüüsi juht Marek Randma taaskinnitas Tallinna Kaubamaja aktsiale ostusoovituse, kuid tõstis hinnasihi 6,50 eurolt 6,70 eurole.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele