Selver võttis 17 kuuga üle Fazerilt pagariletid, teatas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.
„Ülevõtmise põhjuseks on soov juhtida ise sortimendi- ja hinnapoliitikat, et olla paindlik ja reageerida kiiresti nii kliendiootustele kui turuolukorrale,“ ütles ta. „Meil on varasemast pikaajaline tootmiskogemus Selveri Köögi näol, seega nullist me ei alustanud. Nüüd, kus kõik küpsetusletid on Selveri Pagarite kaubamärgi all, saame keskenduda sortimendi parandamisele - tahame konkurentidest eristuda ja pakkuda kliendile head hinda.“
„Eesmärgiks on teenida eelkõige mahult, mitte kõrgetelt marginaalidelt,“ vastas ta küsimusele, millised on saiakeste marginaalid. „Oleme juba praeguseks kasvatanud pagarilettide käivet võrreldes varasemaga 50 protsendi võrra, mõnes kaupluses on kasv ulatunud isegi 90 protsendini.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Peame pöialt, et see väljakutseid täis ärimudel kujuneks Selverile edukaks, kommenteeris Fazer Eesti juhatuse esimees Kristjan Kongo uudist küpsetuspunktide ülevõtmisest.
Investorid teevad kulda ja bitcoini ostes aina rohkem panuseid sellele, et valuutade väärtus langeb. See trend on tulnud, et jääda, teatas USA suurim investeerimispank JPMorgan Chase.