• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • 02.04.12, 12:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, kuidas Nõo Lihatööstus Tais reklaamfilmi tegi

Reklaamiagentuur Tabasco käis koos kliendi Nõo Lihatööstusega ja produktsioonifirmaga Catapult Films Tais reklaamklippi tegemas. Tiim on Eestis tagasi ja tööd veel viimistletakse, aga klippi reklaami valmimisest näeb Best Marketingist.
Tabasco juhi Indrek Viiderfeldi sõnul kaaluti pärast klipi idee kinnitamist võimalust selle võtteks ka Eestis, kuid stuudiosse džungli ehitamine oleks läinud pea sama kalliks kui reisikulud ning tulemus oleks ka liiga "rahvateatrit" meenutanud. "Tai sai valitud tänu ilusale loodusele ning suhteliselt headele ja soodsatele lennuühendustele. Et filmiti korraga mitu klippi, siis kulud filmimisele per klipp polnud väga suured," selgitas ta.
Tais käis seitse inimest: agentuuri ja kliendi esindaja, näitleja ning neli võttegrupi liiget. Lisaks aitas asju korraldada kohapeal viibinud Aivar Kuusk, lisas Viiderfeld. Täpsemalt vaata Best Marketingist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele